/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Dum påstand.
Fra : bb1
Vist : 934 gange
100 point
Dato : 19-01-11 07:55

Der er inu ingen der har kunnet tæve sig igennem til succes år efter år !!!

Øjenvidnet har fremsat den dummeste påstand jeg nogen sinde har hørt - men hvad den viser jo kun hvor meget han ved!!!

Hvorfor tæve sin bedste ven????

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 19-01-11 10:30

-Kunne man ikke forestille sig, at der kunne indføres jagttid på sure jægere??

Det er dælme lang tid siden der er kommet nogle gode vibrationer fra jagtkategorien

ØV!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-01-11 10:40

Jeg har ofte spurgt om det samme...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-11 11:32

Citat
Jeg har ofte spurgt om det samme...

Kunne man forestille sig at DU SLET IKKE SPURGTE

Nå - det er nok for meget forlangt...

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 19-01-11 14:48

Påstanden i sig selv, er slet ikke så "skeløjet" endda !

Vi ved alle - og det ved du også, bb1. Når en bestemt kategori af mennesker, løber tør for argumenter, så er der i deres univers kun slående argumenter tilbage.

Jeg har set det gang på gang, både i dagligdagen - og så sandelig også over for forsvarsløse dyr - især hunde og heste.

Mvh.
Better-Known.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-01-11 15:53

Better-known er det noget du går ind for?

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 19-01-11 17:01

Det var da et underligt spørgsmål !
Nej, jeg går ikke ind for vold mod sagesløse personer eller dyr.

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 25-01-11 07:35

Bent Ballegaard

Hvoffor syns du det er merklig spørsmål fra Øjenvidnet4 - han ha ret i det. bettet-known ha osso ret. er du sel vollelig andlagt bb1. tæve du din hun og din kon - det kunn man frists til og tro.

Med venlig hilsen
Ejnar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-01-11 08:10

Hvad pokker har vold med det pjat Øjenvidnet skriver at gøre?

Jeg spørger om - hvad Øjenvidnet mener. Det har da intet med min person, at gøre. Ligesom det intet har at gøre med vold mod dyr eller andre mennesker!!

Du kan være rigtig glad for at Tomben er udelukket fra at skrive her. Han havde mindst meld dig til politiet for din stave måde, som jo nok er påtaget når det kommer til stykket, men det er en helt anden historie.

Ja, jeg kunne havde ladet være med at spørge, men nu forholder det sig altså sådan: At ingen kan eller skal bestemme, hvad jeg må og ikke må skrive. Jeg er forfatter og skriver det jeg har lyst til.
Så kan folk selv bestemme om de vil deltage eller ej, sådan er det nu engang..

Accepteret svar
Fra : Skjælvertamp

Modtaget 50 point
Dato : 25-01-11 08:54

Bent Ballegaard.

Det er dypt sårende at mand ska håns for manglger staving - vær du glad for at du er sun og raskt.men jeg kæmpe for at bliv bedr. du er tyb på en som altid stiker benen på naken og flyktr fra virklikhed og derfo bliv du drillet og hånt.

Med venlig hilsen
Ejnar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-01-11 10:47

Du har du ret i - det var også det jeg skrev! Forstå.....

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 06-02-11 06:49

Tak for svaret Skjælvertamp.