/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejse i marts
Fra : rikkerix
Vist : 446 gange
20 point
Dato : 17-01-11 21:16

Hej
Vi er en familie med 3 teenagerbørn der skal rejse omkring den 20. marts i ca. 14 dage. Er der nogen der ved hvor det er dejligt at bade og evt. snorkle på det tidspunkt? Og det må selvfølgelig gerne være lidt billigt.
Kh. Rikke

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-01-11 21:20

Sydeuropa dur ikke i marts, det er stadig for koldt, du skal mindst til de kaniske øer...

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 17-01-11 21:23

Vi har snakket om Thailand - men er lidt bange for at regnetiden er startet på det tidspunkt??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-11 21:41

Regntiden starter omkring d. 1/5 i Thailand.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 17-01-11 22:17

Vejret i Thailand er fint i Marts... skal selv derned dér.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 17-01-11 23:00

Regntiden i Thailand starter 1. maj og slutter 1. november
med september som den vådeste.
mar. apr. maj er de varmeste måneder,
samtidig kan du/i glæde jer over at priserne er helt i bund, da det er uden for 'højsæson'
formentlig det billigste ferieland,.. go' tur,
http://www.thaiguide.dk/almen/vejret/vejret_i_tal.htm

prøv evt Hua Hin området,.. der er ikke så overrendt, men masser af oplevelser for hele familien,
http://www.huahin.dk/

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 14-02-11 01:08

vejret i Dubai er super her om vinteren,og ikke dyrere end Spanien,afrejse direkte fra København i vinterhalvåret,flyvtid 6-7 timer,der er byfest 1 mdr. nu,Dubai festival, big party,se GULF NEWS.COM hvornår det er ,bliv i Dubai,uanset hvad bureauerne siger,det er der det foregår,der er hoteller i alle prisklasser,man kan leje sig ind på luxushotellerne poolområde om dagen,det er luxus,men ikke dyrt,jeg er kommet der siden 98' og bliver aldrig træt af byen,der er masser af parker hvor folk kommer med grillen under armen hver aften.. undgå ramadanen,den gælder også for turister