/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Camping Blommehaven
Fra : marc43
Vist : 1240 gange
100 point
Dato : 15-01-11 19:43

Er der nogen, der har egne nyere erfaringer med Camping Blommehaven nær Aarhus? Det er mest børnene, der skal have det sjovt.

Jeg overvejer en hytte i sommerferien. Var sidste år på Vejby Strand Camping i nærheden af Rågeleje og gør det aldrig igen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-01-11 20:03

Nej, men hvorfor ved Aarhus?

Vi har da noget, der er meget bedre:
"
Skal man beskrive Danmarks smukkeste sted, vil det være blinkende hav, bølgende marker og snoede veje, der tegner sig på nethinden hos de fleste.
"
se her:
http://www.camping-kollund.dk/

Og så er der ikke langt til Sønderborg og børnenes populære Danfoss Univers på Nordals,
og det bliver jo også billigere, når I kan tage ned for at spare med lav moms lige syd for...

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-01-11 20:17

Jeg bor i sønderborg

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 100 point
Dato : 15-01-11 20:46

Hejsa.
En god plads..tag i roligt afsted.
Der er godt også med børn.
Ikke langt til vandet og en del ting til ungernes fornøjelser.
Service bygningerne er også fine og et stort køkken.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-11 22:08

Marc43.... hvad var der dog galt med Vejby... jeg har selv haft venner der har været fastliggere der i flere åg (og jeg har også selv besøgt dem, og synes det var en rigtig god plads)... har de fået ny ejer eller?????

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-01-11 22:25

Nej de har ikke fået nye ejere.

Børnene blev sidste år nedprioriteret, så alle børneaktiviteterne blev nedlagt til fordel for noget dansktopunderunderholdning for de voksne om lørdagen. Det var mine børn meget skuffede over og børneaktiviteterne var en af de største årsager til at vi valgte netop den.

Legepladserne er slidt op og da vi var der var begge hoppepuder punkteret så børnene holdt sig hjemme i campingvognene.

Rengøringen var under al kritik. Jeg er ellers ikke sart, men fastliggerne sagde, at de har ansat to østeuropæere i stedet for dem de tidligere brugte og de var i hvertfald ikke gode til at gøre rent. Jeg så dem ikke arbejde ret meget.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-11 22:32

Det er jeg oprigtig ked af at læse.... den har ellers været rigtig god... og sådan en sommerferie er jo ikke lige til at lave om (og billigt er det jo heller ikke)

Hvis du er medlem af dcu, synes jeg næsten du skal skrive et indlæg i deres forum, så er du med til at hjælpe andre med ikke at vælge den plads og få ødelagt ferien

I burde som minimum have fået et nedslag i prisen, når hoppepuderne ikke virkede... det er jo netop dem ungerne elsker at lege på-- og for den manglende rengøring... en ting er at tingene kan være slidte, men man kan klare meget bare der er rent - og det har der altid været når jeg har været på besøg, og mine venner ville heller ikke have været på den plads i flere år hvis standarden var så ringe dengang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-11 22:36

Nu nævner du så Blommehaven.... har du overvejet Fyn

Hasmark og Bøsøre er i hverttilfælde for børn--- og med luksustoilet/badeforhold, jeg har aldrig set noget så flot

http://www.hasmarkcamping.dk/

http://www.bosore.dk/index.asp?mode=for!forside!dk

Prøv engang at klikke ind på deres toiletbygninger...

Jeg ved godt at det ikke var det du spurgte om, men nu vi talte om nedslidte forhold, ville jeg bare lige vise dig hvor flot der er

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-01-11 22:42

Hej igen.
Ja Hasmark kan jeg også varmt anbefale.
Vi har været der 2 gange og sjældent oplevet så flot en plads som den.
Fatter ikke de "kun" har 3 ***
Vi var der så sent som i oktober sidste år.
Og der er bare ALT hvad hjertet begærer både for børn og voksne OG det er også en campingcheqes plads.
Hvilket i jo ikke kan bruge når det er en hytte i vil leje. Men der er bare pragtfuldt.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-01-11 22:52

Vi har venner i Aarhus så området ligger fast.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-11 22:53

Der kan jeg desværre ikke være behjælpelig, men håber i finder et rigtig godt sted - det fortjener i -

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-01-11 20:50

marc43 - I skal wære så welkommen, da og Blommehaven har jeg kun hørt godt om.

Den ligger i Marselisborg Skov, som fører ud til Moesgaard Strand, vidunderligt!

Nordsted1 - hvad med at prøve den, også??

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 16-01-11 21:11

Ja det ser godt ud. Jeg tænker også på, om der er gang i den for børn for jeg kan sagtens få tiden til at gå

En af de gode ting ved camping er jo normalt, at de får nye legekammerater og har det sjovt.

Der ligger en video fra august 2009 på youtube http://www.youtube.com/watch?v=UF4pGQDjo_4

Pladsen ser utrolig tom ud i betragtning af de andre pladser jeg har besøgt på samme tid, men de er måske alle ved stranden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-01-11 22:15

Mack43.
Som jeg skrev i mit første indlæg...tag du roliget derop.
I vil ikke høre børnene hele dagen.
Der er bare godt.

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 17-01-11 07:56

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : arvind

Dato : 30-11-12 10:23

Blommehaven er rimelig god, men personalet er ikke servicemidendet, nærmest arrogante.
Vi var der i efterårsferien, men kommer der ikke mere.