/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Spiritisme
Fra : tagaardsdal
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 13-05-03 11:51

Er der nogen som ved, hvor man kan komme i kontakt med en seriøs gruppe der praktiserer cirkler i Københavnsområdet?
Jeg er interesseret i healingcirkler eller/og åbne cirkler.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-05-03 11:56

Spises sådan en healingscirkel med grøntsager til, og skal den gennemsteges??

Ram

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 13-05-03 12:00

dette kan d a umulig høre ind under mad??????????

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-05-03 12:02

Hvorfor ikke det?? Har du aldrig smagt friturestegt healing??

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-05-03 12:04

Det er i hvert tilfælde hård kost
Ram

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 13-05-03 12:11

hvorfor ikke prøve og være lidt seriøse?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-05-03 12:14

Lidt svært med det spørgsmål under Madlavnings Spørgsmål, ik???

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-05-03 12:27

Hej tagaardsdal.

Undskyld jeg driller dig lidt.

Jeg har lige kigget, og kan se at du er ny på Kandu, og du er derfor undskyldt. Du har placeret et spørgsmål om spiritisme under madlavning, og du vil derfor ikke få den respons du håber på. Du kan ikke være sikker på, at folk der interesserer sig for madlavning også interessereer sig for spiritisme, og derfor måske ikke ser dit spørgsmål.

Du skal gå ud i kolonnen til venstre i skærmbilledet, og under spørgsmål og tips skal du klikke på interesser. Der kommer så et skærmbillede med de interessegrupper du har adgang til. Der vælger du spiritisme, og lægger dit spørgsmål ind der.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : tagaardsdal

Dato : 13-05-03 12:37

Kære alle
Ja jeg er ny bruger og har placeret mit spørgsmål forkert! _men hvor har jeg dog grinet af de sjove svar!!!og tak til Ram for guiden, du fortjener point, jeg kunne simpelthen ikke finde ud af at flytte spørgsmålet da jeg opdagede miseren, håber nu på bedre held.
Hilsen Tag

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-03 18:45

Skulle vi ikke lige prøve at hjælpe tagaardsdal, nu hvor spørgsmålet er her.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-05-03 20:21

Jo da, men jeg ved bare ikke en dyt om det..

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-03 20:53

Jeg har også været ude og lede men fandt heller ikke noget, derfor mente jeg at
"vi skulle hjælpe" men det er nok svært det der med en seriøs gruppe.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-03 21:01

Hej Tag.

Jeg ved ikke hvor meget du er inde i det med at søge på nettet, men hvis du ikke er bekendt med det, vil jeg anbefale dig at prøve at søge på www.google.com

Den side jeg fandt på Google vedr. spiritisme er angivet her:

http://www.google.com/search?q=spiritisme&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : tagaardsdal

Dato : 14-05-03 11:02

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-05-03 11:05

Det er mig der takker.
Det var ikke meget jeg kunne bidrage med, men håber du bruge den smule du fik.
Held og lykke i din søgning.

Mvh
Ram