/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Yousee Webtv gennem VPN
Fra : minimulras
Vist : 1905 gange
100 point
Dato : 14-01-11 21:26

Hej Folkens.

Jeg kan kun få adgang til mit Yousee Web-tv fra Mit hjemmenetværk.

Jeg vil gerne vide om nogen kender en måde hvor jeg kan få adgang til mit Yousee Webtv fra andre lokationer?

F.eks. med forbindelse til en gammel computer med en VPN server i hjemmet?

Har i nogen ideér?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-01-11 21:52

tag et kig på denne her: http://www.slingbox.com/go/slingbox

Kommentar
Fra : minimulras

Dato : 15-01-11 11:06

Ja- tak for forslaget EXTERMINATOR

Jeg burde måske have nævnt at jeg godt kender Slingboxen, men har ikke lige lyst til at bruge en masse penge på det.

Jeg har en laptop som jeg ikke bruger til daglig, den vil jeg gerne benytte til VPN server. Spørgsmålet er bare om nogen ved hvordan man sætter den op, og om det overhovedet virker så man kan se sit eget Web-tv derhjemme?

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 15-01-11 19:38

Kunne du ikke bruge fx. teamviewer??