/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Heroes
Fra : nenita
Vist : 297 gange
100 point
Dato : 13-05-03 11:23

Jeg kan kun finde opgraderinger til spillet Heroes IV, men der står på dem at den
originale Heroes IV skal være installeret før de kan spilles!.
Er der nogen som ved hvor jeg kan finde originalen??? Jeg kan kun finde Heroes III.

Mvh
Nenita

Kommentar
Fra : xor

Dato : 13-05-03 11:34

Ummidelbart kender jeg ikke til nogen shareware/trail/demo release af spillet.
Men hvis det findes burde du vel kunne finde det via altavista, google, metacrawler, dogpile, yahoo osv....

/Xor .->

Kommentar
Fra : tagaardsdal

Dato : 13-05-03 11:44

Prøv Webers Video på Frederikssundsvej, de forhandler/udlejer også spil, og har vist tilbud i øjeblikket
hilsen TAG

Accepteret svar
Fra : xor

Modtaget 110 point
Dato : 13-05-03 11:50

Ja du kan da også prøve,
Electronic Boutique Danmark ApS
Kongensgade 43
5000 Odense C
Tlf: 66 12 99 29
Fax: 66 12 99 80

De har et rimeligt godt udvalg.
Håber du finder hvad du søger.

/Xor .->

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 14-05-03 14:36

Hej

Jeg er ikke ude efter et shareware spil.

Jeg har ikke tid til at tage til Odense eller Frederikssundsvej (???).
Jeg bor i Esbjerg.

Mvh Nenita

Godkendelse af svar
Fra : nenita

Dato : 26-05-03 14:37

Tak for svaret xor.

Jeg kan godt nok ikke nå til Odense, men de har mange spil og jeg kan måske
bruge det en anden gang.

Mvh Nenita