/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
MERLIN / OLYMPUS C-2040ZOOM
Fra : KaVADK
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 14-11-01 09:37

Jeg skriver dette her da jeg ikke er superbruger og ikke kan skrive et tips.
MERLIN sælger lige OLYMPUS for kr.4499,00 med prisgaranti dette kan får hos
Photo Care for kr. 3999,00

Accepteret svar
Fra : docjacobsen

Modtaget 60 point
Dato : 14-11-01 09:42

Jeg bruger selv et gammelt Olympus, det er godt og
robust når jeg er i Sahara.
De nye holder sikkert kvaliteten, men al det elektronik
gør jo et kamera mere følsomt.
For mig er det et rimeligt tilbud.
Mvh Dr. Ole Jacobsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 11:31

Jeg har selv arbejdet i Merlin engang. Deres priser er altid 20 % dyrere end
andre steder. Men sjovt nok servicen er 20% ringere )

--

"KaVADK" <KaVADK.news@kandu.dk> wrote in message
news:GYpI7.1214$Bs1.299181@news000.worldonline.dk...
> Jeg skriver dette her da jeg ikke er superbruger og ikke kan skrive et
> tips.
> MERLIN sælger lige OLYMPUS for kr.4499,00 med prisgaranti dette kan får
> hos
> Photo Care for kr. 3999,00
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-01 12:21

Hej KaVADK
Lad mig starte med at sige at Merlin er et dyr sted at handle,du kan få det meget billigere andre steder,nu ved jeg ikke om det er mærket Olympus du går efter,eller du bare vil have et godt digitalkamera
jeg kan oplyse jeg lige har købt en HPC318 den sidst nye fra HP den har 2.3megapixel samt usb tilslutning,og 8 mb hukommelse i Bilka til kun 2199,det er bare en supergod kamera og tager virkelige gode billeder
den kan også købes i elgiganten,og Electronic World,men her er prisen 2500
Så du skal ikke købe det første og bedste sted
MVH Brian
OBS-kan lige tilføje at bilka har sat garantien op til 2år-det er da bedre end den prisgaranti de lover mange steder

Godkendelse af svar
Fra : KaVADK

Dato : 15-11-01 10:13

Tak for jeres svar, man kan jo nok se at det kan betale sig at undersøge sagen(prisen) før man køber.

Mvh. KaVADK