/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
Jeg vil se hvad jeg har indbetalt/ skat
Fra : Nyx-x
Vist : 656 gange
20 point
Dato : 13-01-11 19:47

Jeg vil se hvad jeg har indbetalt til skat.
Er der nogen steder i min personlige elelr min erhversskattemappe jeg kan se det.
Jeg har været rundt i min mapper et par gange. Og der er for mig ikke at se den mulighed.

Er det muligt at se hvad jeg har indbetalt til skat? I erhverv eller min personlige?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-01-11 19:54

og mener du så at det er for 2010

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-01-11 19:55

Du må da have en "lønseddel" enten du er selvstændig eller lønmodtager. På den kan du jo se din samlede skatte indbetaling

Kommentar
Fra : kepe2000

Dato : 13-01-11 20:10

Ja, du kan se oplysningerne ved at logge in i din personlige skattemappe på SKAT.dk.

I skattemappen vælger du punktet "Aktuelle indkomstoplysninger/eSkattekort".
Under virksomhed vælger du "alle"
Under periode kan du så vælge fx. januar 2010 til december 2010 og herefter vælge om du vil have vist indkomstoplysningerne detaljeret eller summeret.
Klik på hent oplysninger - og du vil få oplyst hvor meget der er indberettet totalt på dig af oplysninger fra alle de arbejdsgivere, du måtte have haft i året.

Var det mon det du efterlyste?

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 13-01-11 20:14

Jeg skynder mig at tjekke om jeg har fået rigtig fat i din instruks i skat. :)

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 13-01-11 20:34

Hej Keep
Det er ikke den vej. Det virker i den personlige, men i erhverv er der ikke nogen mappe de rhadder det.
Og det er der jeg søger.
Sorry det tog lige lidt tid

Kommentar
Fra : vagn2901

Dato : 14-01-11 11:32

Hvis du med erhverv mener et selskab, så har du vel bare indbetalt aconto skat 2 gange i 2010.
Der har du vel en kvittering/opkrævning.
Er det et personligt drevet erhverv, så kan du kun se det i din private skattemappe.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nyx-x

Dato : 16-01-11 17:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg prøvede at få svar fra SKAT også.
Men det gav heller ikke bid.
Selvf´ kan jeg se mine bilag. Men når jeg logger på, væk hjemmefra, vile det være rart med en oversigt. Det gik jeg i min naivitet udfra at sådan et fancy system måtte kunne finde ud af.
Hmm.