/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
DHCP relay
Fra : olefahnoe
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 13-05-03 10:37

Hej mine små hjælper

Jeg har nogle ZAir B-2000 som kan DHCP Relay men jeg kan ikke få lortet til at virke kan I Hjælpe mig men hvordan sådan noget relay skal virke

Venter spændt

Accepteret svar
Fra : jonfs

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-03 20:45

Hvad er det for en æske ??

Kommentar
Fra : If

Dato : 07-07-03 14:36

Hej

en DHCP relay, er en ordning der gør at du kan få et server tildelt Ip-adresse fra et andet netværk, det kan f.eks. være over en router eller en layer 3 switch ( disse arbejder så som DHCP relay agenter)

Hvad skal du bruge funktionen til ?

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 07-07-03 15:10

Tak for svaret jonfs.

TJA jeg har glemt dette spørgsmål

men tak