/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc går ud uden varsel
Fra : morten75
Vist : 1008 gange
100 point
Dato : 12-01-11 13:10

Jeg har en Pcér som som lige pludselig går ud, det skal siges at det er altid når den kører spillet Black ops som nogle sikkert kender. det sker som regel altid når der godt gang i skyderiet i NUKETOWN. for ca 6 mdr siden fik jeg skiftet strømforsyning da den havde de samme problemer, men der kunne den næsten ikke starte op. Man får ingen forvarsel den går bare ud som stikket blev hevet ud. Nogle ideer ?

Accepteret svar
Fra : onetime

Modtaget 110 point
Dato : 12-01-11 13:17

Er det kun i det spil den slukker?
Reboot'er den eller slukker?

Det kan være pga. varme! Prøv at rense blæserne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-11 13:20

Kik ind på denne side, og test din spillecomputer.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Klik på den lile pil i højre side af det smalle skrivefelt.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 12-01-11 17:44

det lyder som om den bliver alt for varm. eller ed den i bios sat til at stoppe ved en for lav temp.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 12-01-11 19:07

du skal ind in kontrolpanel og tjek computerens strømstyringsindstillinger.om den er sat til antal min. hvor den skal slukke

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-01-11 12:45

Citat
Jeg har en Pcér som som lige pludselig går ud

Lås den inde.

Kommentar
Fra : morten75

Dato : 18-01-11 08:52

Beklager den lange svartid men jeg har haft problemer med at logge ind, men der er flere der har ret tror jeg, blæserne var meget støvede og testen som Eyvind sendte viste at grafikkortet ikke er helt kraftigt nok. og Nomore den er nu låst inde

Kommentar
Fra : morten75

Dato : 18-01-11 08:53

Jeg acceptere svar imorgen så i kan nå at læse svar

Godkendelse af svar
Fra : morten75

Dato : 20-01-11 09:00

Tak for svaret onetime.