/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Power point
Fra : vimalaE
Vist : 646 gange
50 point
Dato : 11-01-11 16:38

Ved nogen om man kan overføre en power point præsentation til cd-rom? Som derefter skal kunne ses i dvd-afspilleren?

Jeg er også interesseret i at overføre musik til billederne. Der ser ud til, at hvis jeg vælger musik fra fil, så spiller det forfra til alle billeder er vist. Vælger jeg at spille fra cd, kan jeg selv sætte tid på, men så hakker musikken.

Nogen ideer?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-01-11 16:46

DVD afspilleren kan garanteret ikke afspille pps filer, men du kan omdanne din power point show til en film, og så kan du brænde en DVD som du kan se på TVet, enten optage skærmen med for eksempel Camtasia eller bruge for eksempel DVDShow, det er et købe program men du kan hente og afprøve den før du betaler:
http://www.keronsoft.com/dvdshow.html

Kommentar
Fra : vimalaE

Dato : 11-01-11 17:51

Jeg kan lave powerpoint om til en film. Ok. HVORDAN?
Jeg forstår ikke meningen ...enten optage skærmen med for eksempel camtasia eller bruge for eksempel DVDShow...? Hvordan optager man skærmen???

kigger på link. tak

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-01-11 19:39
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-01-11 19:42

Citat
skal kunne ses i dvd-afspilleren?

Og hvilke formater kan den afspille?? flash / swf, så kan du få det hele ud af din PP fil
ellers må du nøjes med meget lidt = avi/ xvid/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-01-11 01:15

Der er masser af programmer der kan løse opgaven, men de skal allesammen købes, de gratis progrmmaer der findes laver simpelthen for ringe kvalitet. me nlav en søgning på "powerpoint to dvd" i Google og så hvilke muligheder der findes

Kommentar
Fra : vimalaE

Dato : 06-02-11 13:33

O.v.n. desværre virkede det program ikke, som du har linket til

Nomore - jeg sætter pris på din hjælpsomhed, men du må skrive i et sprog jeg forstår!! du kunne lige så godt have skrevet det på polsk og så formode, at jeg da lige har en ordbog polsk-dansk liggende!

Har ikke fundet en løsning endnu... og det nærmer sig

Kommentar
Fra : vimalaE

Dato : 17-02-11 10:45

Jeg har prøvet tre programmer nu. Acoolsoft, presenter soft og dvd show for powerpoint. Det virker simpelt hen ikke...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 17-02-11 11:17

Jeg har haft succes med denne

http://www.ppt-to-dvd.com/

Kommentar
Fra : vimalaE

Dato : 25-02-11 09:22

kontorverden: den der ppt, den var der et andet program (et af de ovenstående) der pludselig lage på mit skrivebord. Jeg kan dog slet ik finde ud af den. Mon du vil guide lidt, så jeg kan se om det virker for mig?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-02-11 10:14

Jeg ville gerne hjælpe.en det er flere år siden jeg har brugt det og jeg har ikke længere pc. Så jeg har desværre ikke mulighed for at være til nogen hjælp