/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
INTET billede...HASTER
Fra : noname_nolife
Vist : 315 gange
40 point
Dato : 13-05-03 08:53

Jeg har lige sat min pc til tv'et...først var der intet billede og lyd..skiftede kabel til s-vhs i begge ender og nu er det sort/hvid..?? kikkede på siden her og fik problemet løst MEN nu er det godt nok i farver(computer billedet) men starter jeg en film er der film på min monitor MEN ike på mit tv..der er bare et sort felt...??? hvad går der lige galt her..!!!!
Har opdateret til de sidste nye drivers og Diretx..?? men lige lidt hjælper det..!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-05-03 09:22

kloner du billedet..?

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 13-05-03 09:26

Ja jeg kloner på mit g-force...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 14-05-03 11:03

husk at tv-out'en kun kan køre i 1024*768 så det er ikke en god ide at klone hvis du kører højere opløsning på din pc - så kan hele billedet nemlig ikke være på tv'et prøv og vælg output som tv så skulle det gerne være der men så har du jo godt nok kun billede på dit tv..

jeg har selv brugt det at klone billedet men blev træt af det da man ikke kan se hele billedet..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 14-05-03 11:36

Jeg har fundet ud af det ikke er ALLE film den viser(nogle som sort skærm) og andre den viser okay..??? og det med opløsningen var en GO ting at vide(tak 4 det)..MEN det løser ikke problemet med sort skærm på nogle film..??

På forhånd tak fra NoNo

Accepteret svar
Fra : goldin

Modtaget 40 point
Dato : 14-05-03 23:38

Prøv at sætte TV'et til at være din primære skærm - det virkede for mig.

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 15-05-03 09:45

Jeg vil bare sige MANGE tak for jeres store hjælpsomhed ang mit grafik problem..problemet er stortset løst og det fungere men ikke optimal..men at jeg ser ALLE film på mit tv er et plus..TAK allesammen

Godkendelse af svar
Fra : noname_nolife

Dato : 15-05-03 09:46

Tak for svaret goldin.
Det virkede også for mig bortset for min monitor går sort....*G*