/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Epson stylus Photo 950
Fra : kol
Vist : 610 gange
300 point
Dato : 10-01-11 21:57

Hej.

Er der nogle af jer der ved hvordan og hvor jeg finder driver til min ellers så gode printer.
Printeren virker fint på XP men nu har jeg fået Win7 og der er ikke rigtig nogle driver (jeg kan finde) på nettet.

Hilsen KOL

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-11 22:02
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-11 22:15
Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-11 11:22

Citat
men nu har jeg fået Win7 og der er ikke rigtig nogle driver (jeg kan finde) på nettet.

Hvis Win7 ikke SELV finder en driver - finder du næppe nogen....(der virker)

Det ENESTE du ikke må er at installere en driver Win7 IKKE har sagt god for.... Det skal give problemer....

Desværre er det ikke alt der fungerer på Win7 - det må man bare acceptere....

Så tilslut din printer og lad Win selv styre installeringen.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-01-11 17:11

men der er jo godt nok en her til Win 7

http://esupport.epson-europe.com/ProductHome.aspx?lng=en-GB&data=FGQ8MBMpKltrUU002FhTnkRWssO5pMIj4GlL6oPGWL87vGYU003D&tc=6

bare en kilkken ind i dit link Klaudi og vælge Windoes 7 istedet for Vista

Kommentar
Fra : kol

Dato : 11-01-11 21:35

Prøver lige og vender tilbage.

Hilsen KOL

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-01-11 22:42

Citat
bare en kilkken ind i dit link Klaudi og vælge Windoes 7 istedet for Vista

Ja prøv lige at SE hvad der så er Creativity Software ikke drivere,
de er i Win 7, hvis man lige læser det andet link
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/w7hardware/thread/e6575808-e72e-44d7-adf0-ae89b873319e

Kommentar
Fra : kol

Dato : 12-01-11 20:01

Hej igen.

Klaudi.

Jeg har nu forsøgt og det virker ikke .

Som det umiddelbart ser ud er det som om at windows ikke kan se printeren og derfor ikke vil instalerer eller accepterer den printer.
Win XP kan sagtens se den og instalerer software så let som ingenting.

GULDKORN modtages.

Hilsen KOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-11 20:32

Citat
GULDKORN modtages

NY printer - den kører ikke med win7 hvis den ikke kan se den.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-01-11 16:46

Har du prøvet at installere en Vista driver til printeren, eller måske at installere i kompatibelt tilstand, ved at højreklikke på driveren og vælge kompatibelt tilstand.

Kommentar
Fra : kol

Dato : 13-01-11 19:40

REFI

Hvis det er dit bedste guldkort så;;;;;;;;;;;;;;;;

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-01-11 19:50

Har du prøvet at fjerne alt på din pc som har noget med Epson at gøre, altså din printer for jeg ved selvfølgelig ikke om du har andre Epson dingenoter.

Og så prøve at installere i kompatibelt tilstand som jeg beskrev tidligere