/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone
Fra : scooter
Vist : 505 gange
300 point
Dato : 10-01-11 13:41

Jeg har fundet en Iphone tlf. den vil have en kode før jeg kan komme ind i den og den kender
jeg jo ikke hvordan kan jeg låse den op??

MVH. Scoot.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-11 13:43

Citat
Jeg har fundet

Den afleveres på politistationen (hittegods).....

Ejeren HAR koden...

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 10-01-11 13:45

du låser den ikke op

når men finder en mobil så afleværer men den til politiet som sørger for at finde ejeren igen og du har krave på 10% i finde løn
man tar ikke bare en mobil i brug selv når men finder den for så er men ikke beder en hvis man stjæler den

så ned på nærmeste politistation og sig du har fundet den længer er den vist ikke

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 10-01-11 14:22

To unge tyveknægte på henholdsvis 16 og 19 år havde stjålet to iPhones ved et indbrud i en villa i Jels i Sønderjylland. Men det blev en nemt sag for politiet, at følge og anholde de to på gaden i Jels.

Det var nemlig muligt at spore de to iPhones via deres indbyggede GPS, og et program som f.eks. MobileMe. Så det var nemt at anholde de to og sigte dem for tyveri.

Læs mere her: http://billigste-iphone-4g.dk/tyve-blev-fundet-via-gps-sporing-i-stjaalne-iphones/#ixzz1AdhNj8hp

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-11 18:16

Lige så snart en mobiltelefon er tændt kan den spores, og det kan ikke knækkes eller omgås på nogen måde.