/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
årsagen til
Fra : baremigigen
Vist : 667 gange
50 point
Dato : 10-01-11 10:00

Hvordan kan det være, at bestemte profiler, som stiller gode spørgsmål og kommer med gode svar, blacklistes. Er der ikke ytringsfrihed her på kandu? Hvem er det som smider disse profiler ud?

Er det ejeren af kandu, som lægger mærke til hvad der foregår i diverse tråde, og griber ind, hvis det er for "kontroversielt" eller hvad er meningen?

Er det bestemte personer, som skriver eller ringer til Teamet bag ved kandu og klager over andre brugere?

Hvem står bag denne hetz og udsmidning af profiler, som er forfulgte?
Måske ikke ligefrem uskyldigheder, men så, måske folk der prøver at ændre deres blakkede image til det bedre.

Hvorfor har disse profiler ikke en kinamands chance,
hvis de ellers opfører sig nogen lunde normalt.
For hvad er normalt?

Hej, det var bare det, som jeg ville spørge om.

Hilsen baremigigen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-11 10:10

Citat
Hej, det var bare det, som jeg ville spørge om.

Hvorfor spørger du ikke Kandu, Jørn

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-01-11 10:46

Citat
For hvad er normalt?

Jeg vil påstå, det ihvertfald IKKE er normalt at oprette over 60 profiler herinde på Kandu...

Kommentar
Fra : baremigigen

Dato : 10-01-11 11:14

Citat
Jeg vil påstå, det ihvertfald IKKE er normalt at oprette over 60 profiler herinde på Kandu...

Det tror jeg heller ikke, men er det så stor en synd?
Hvis andre har, f.eks 5 profiler, og de omtalte 60 er slettet.

Kommentar
Fra : baremigigen

Dato : 10-01-11 11:16

Citat
Hvorfor spørger du ikke Kandu

Har prøvet at skrive, engang, fik aldrig et svar på 8-10 henvendelser

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-01-11 13:17

Citat
Hvordan kan det være, at bestemte profiler, som stiller gode spørgsmål og kommer med gode svar, blacklistes.

- eksempel udbedes...

Kommentar
Fra : baremigigen

Dato : 10-01-11 13:34

Citat
- eksempel udbedes...

Det gider jeg ikke, for det som du syntes er godt eller skidt, er måske modsat end det jeg selv har læst

Kommentar
Fra : baremigigen

Dato : 10-01-11 15:58

Kommer der, en eller anden form, for et fornuftigt svar?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-01-11 16:30

Citat
Kommer der, en eller anden form, for et fornuftigt svar?

Muligvis,men det ville du nok ikke kunne forstå.

Så det vil være spildte ord på Balle Lars.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-11 16:47

Det er ganske enkelt noget pjat at have flere profiler... man kan jo kun bruge een ad gangen

Kommentar
Fra : baremigigen

Dato : 10-01-11 17:07

Citat
Det er ganske enkelt noget pjat at have flere profiler... man kan jo kun bruge een ad gangen

Ja, enig.
Det gør de personer vel også, som har flere? Kan man bruge mere en en profil på samme tid?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-01-11 17:09

Bliver man blacklistet er det sq da IKKE iorden at oprete en ny profil.

Det er jo at pisse på alle andre medlemmer

Når man er blevet bedt om at holde sig væk, så gør man da det.

længere er den ikke

Kommentar
Fra : baremigigen

Dato : 10-01-11 17:14

Citat
Når man er blevet bedt om at holde sig væk, så gør man da det

Sikker?
Er der ikke nogle profiler, som er kommet igen med andre profiler...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-01-11 17:20

jo der er nogen der skider på alle andre brugere af dette forum.
F.eks denne person: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=280609

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-11 17:47

Jørn vi behøver ikke at klage, skrive eller ringe. Kandu sidder konstant og holder øje med om du kommer på. De vil ikke have dig her, du skaber hver gang problemer.

Har du ikke lavet nok ballade her? Behøver du komme igen og spille uskyldig .

Kommentar
Fra : baremigigen

Dato : 10-01-11 17:54

Forklar lige hvad det er, som denne profil gør så forkert?

Vedkommende HAR engang haft flere end en profil, HAR lavet lidt "sjov", HAR spammet.

Vedkommende har taget ved lære.

Vedkommende prøver at hjælpe andre mennesker med svar.

Vedkommende stiller lige så gode spørgsmål som så mange andre

Vedkommende er kommet med lige så godt tips som andre

Hvem sladrer til Kandu om vedkommende?

Hvordan ser "Teamet" at det er vedkommende?

Hvorfor lader man dog ikke vedkommende være i fred?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-01-11 18:20

Citat
Forklar lige hvad det er, som denne profil gør så forkert?

Vedkommende HAR engang haft flere end en profil, HAR lavet lidt "sjov", HAR spammet.

Vedkommende har taget ved lære.

så må "vedkommende" skrive til kandu.dk og spørge om at få genaktiveret sin profil

Hvis profilen genaktiveres: intet problem
Hvis nu "vedkommende" derimod bare opretter en ny profil: stort problem

Svarer lidt til at gå forbi på gaden og se at der er nogen der holder familiekomsammen og så vade ind og deltage. Når så "vedkommende" bliver smidt ud skifter "vedkommende" tøj og vader ind igen (og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og.......)

Citat
Hvorfor lader man dog ikke vedkommende være i fred?

Nu er det jo "vedkommende" der ikke kan lade os være i fred, ikke omvendt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-01-11 18:58

Som man har redt,så ligger man.

Fortidens synder hævner sig ..............

Du må se i øjnene,at du ikke har en fremtid,her på Kandu.

Du har været den slemme dreng i klassen.Og det indebærer jo,at alle holde øje med dig.

Brug dog et andet forum,Jørn.Hvor du er "ukendt".(Der er nok af dem).

Dette her er bare selvpineri. Er det martyrets rolle,du søger???

Selv Klumme,har jeg ikke bemærket siden hans exit.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-11 19:29

Jørn Erkend det, du har ødelagt så meget her på Kandu at du ikke er velkommen mere. Du har dummet dig. Du troede du lavede sjov, vi var skide sure for du ødelagde det gang på gang på gang for os andre. Du grinede vi var gale. En der som dig er blacklistet over 65 gange for utilbørig opførelse, du må da snart have forstået vinket fra Kandu.

SKRUB AF ELLER DU BLIVER BLACKLISTET. Det er hvad Kandu siger. Og hvornår fatter du det?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-01-11 19:48

øhhh granner01: "baremigigen (Blacklistet af kandu.dk)
Du er for sent ude

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-11 20:21

Takker og bukker og ønsker alle en god aften. Kandu skal have ros.

Der var de hurtige.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-01-11 22:58

Citat
Der var de hurtige

I sandhed, rekorden er vist blevet slået denne gang...

PYHA - hvad foregår der mon i hovedet på "vedkommende"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-11 23:44

Jeg tror han må være delvis dement. Han kan ikke huske at han har været her før.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-11 07:44

Bare rolig....

Han er her stadig med en del profiler....

Men han har nok "glemt" kodeordene til dem....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-01-11 12:31

Hvor mange profiler har han nået at lave, vi ved foreløbig at 67-68 er blacklistet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-01-11 15:59

Jørn, du skal jo huske at genbruge den første profil, dooo.
Så behøver du ikke alle de andre.
De kan vel gå ind under "miljøsvineri".

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-01-11 16:49

Så var han sandelig forbi igen!
Det er vist den hurtigste exit nogensinde herinde...

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=280709

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-01-11 18:46

Ja,sikken energi.Kandu må være hele hans omdrejningspunkt.
Kan forestille mig,han ligger søvnløs om natten,badet i sved.Ved tanken om hvornår han er på Kandu igen.

Mosebaek.