/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
vildt kamera
Fra : edith1968
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 09-01-11 08:43

Er der nogen som har erfaring med et vildtkamera.... mærk etc.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-11 08:45

Har aldrig hørt om vildtkamera.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-11 08:47

http://www.vildtkamera.dk/news.php

Googlede og fandt denne side.
Billederne er ikke meget værd.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-01-11 11:33

Teil:
Hvad er det der gør, at du absolut må blande dig i alle tråde?

at du aldrig har hørt noget om det der bliver spurgt om er vel egentlig temmelig irrelevant og tjener intet andet formål end at udstille din egen uvidenhed

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-11 11:43

Citat
Teil:
Hvad er det der gør, at du absolut må blande dig i alle tråde?

at du aldrig har hørt noget om det der bliver spurgt om er vel egentlig temmelig irrelevant og tjener intet andet formål end at udstille din egen uvidenhed

Hold da kæft din klovn, hvorfor blander du dig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-11 11:44

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 51
- Annullerede 75
- Slettede 0
Ialt 128

kortoververdens pæne resultat her.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-01-11 11:45

Der findes mig bekendt ikke noget der hedder et vildtkamera.
Nu har jeg selv fotograferet i mange år og får også et blad der hedder FOTO.

Jeg ved ikke hvad edith mener med sit spørgsmål.

hawaii7

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-01-11 12:00

Men nu er det faktisk kun teil der er kommet med indlæg der rent faktisk svarer på spørgsmålet.

Tankevækkende ikke

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-01-11 12:01

Der findes jo faktisk vildtkameraer som bloit er et kamera der er som så mange andre, men er specielt beregnet til at overvåge om der er vildt i et område.

http://vildtkamera.dk/viewpage.php?page_id=30

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 09-01-11 12:04

Her er der en guide inde fra jagtoasen som måske kan hjælpe med dit valg.

http://jagtoasen.com/kamera-guide/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-01-11 17:38
Godkendelse af svar
Fra : edith1968

Dato : 20-03-11 11:12

Tak for svaret Fijala.