/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Ukendt mail med mig selv som afsender
Fra : Jarlan
Vist : 619 gange
40 point
Dato : 08-01-11 16:30

Hvordan stopper man ukendt e-mail med mig selv som afsender, jeg har prøvet at føje afsender til liste over uønsket e-mail i Outlook i office 2007 men lige meget hjælper det
Jarlan

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-01-11 16:51

Den store hovedrengøring er nok påkrævet, så det er bare med at komme i gang "offline" og helst i fejlsikret tilstand.

Du kan også prøve online scannere som en ekstra mulighed.
http://healthcheck.f-secure.com/ som en af mulighederne.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 17:34
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 17:36

Det bedste er starte med en frisk email ellers kan det hurtigt gå galt,
tænker også på dine kontakter.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 08-01-11 19:25

Jeg har i flere år oplevet det samme - uønsket post med min egen e-mailadresse som afsender.

Jeg opfatter det ikke som et stort problem, det meste af posten havner jo i mappen "uønsket post".

Jeg mener ikke, at man kan gardere sig mod det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-11 19:57

Jeg har en hotmailkonto der begyndte at sende mail til min alm. mailkonto (og andres)

Det stoppede da jeg ændrede passwordet på hotmailkontoen

Hvis det ikke er på den måde det sker hos dig, så er det højst sandsynligt en virus

Du kan gå ind her http://www.malwarecheck.dk/ og oprette dig gratis. Gå ind i deres forum, og du får hjælp til at få ordnet din pc, om det så er en virus eller ej