/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problemer i md. udskriv i Outlook
Fra : hjerterum
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 08-01-11 16:01

Hej med jer nu har jeg snart prøvet alle indstillinger i udskrivning i outlook når jeg vil udskrive en kalender med en måned af gangen, det er særligt maj md. det går galt der starter den med den 2 maj og slutter med 12 juni, inden i udskrift indstillinger kan jeg selv bestemme hvilken dag kalenderen skal starte og hvornår den skal slutte men det reagere programmet slet ikke på, hvis jeg vælger at udskrive et helt år starter den med den 27 dec. året før og slutter med 6 feb. jeg vil selv kunne bestemme hvornår den skal starte og hvornår den slutter, så der kun er en md på hver side, jeg kan da godt leve med at der er to tage før og to dage efter men at den starter så meget forkert og slutter så langt inde i den næste md er ikke godt, måske der er en her der ved hvad jeg gør forkert......

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-01-11 16:09

Hvad har du indstillet din uge til, jeg mener hvilken dag er den 1. i en uge i din kalender, min står til mandag.

Kunne det være det der driller?

Clou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-11 16:10

Det er vel ikke din ugeindstilling der får lov til at styre............................bare et gæt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-01-11 16:12

Prøver lige at udskrive maj, for at se hvordan det skaber sig. Jeg har vist aldrig prøvet at udskrive derfra

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-01-11 16:15

Det virker perfekt og passer lige til en A4 side uden videre dikkedarer.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 09-01-11 12:25

Min kalender står til start mandag.... og det er lidt komisk for på den første side altså januar udskriver den 6 uger af gangen uge 52 1 2 3 4 og uge 5 og på den næste side altså Februar skriver den kun 5 uger a gangen og det bliver den så ved med til den når Maj md. så går det galt da den starter med mandag den 2 maj i uge 18 og så fortsætter den med uge 19 20 21 22 23 og hele uge 23 er jo i Juni .... mystisk

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 09-01-11 12:33

Hej Fijala når du udskriver Maj md. starter den så med den 1 maj på siden, for min starter med mandag den 2 maj i uge 18 og slutter med den 12 Juni det er meget mystisk det her.. selv i indstillingerne i udskrivning hvor jeg selv kan vælge hvornår den skal starte reagere den slet ikke på...... ????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-01-11 12:37

Ja der må jeg give dig ret. Min udskrivning gør fuldstændig ligesådan som du beskriver. Jeg opfattede det som 2 - 12 maj og ikke 12 juni.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-01-11 12:47

Jeg kan heller ikke finde en indstilling der blot tager de eksagte dage i måneden med. Men måske der er en god ting alligevel med de sidste dage af forrige måned og de første dage af næste måned med på udskriften.
Grunden til at det sekr er afhængig af hvorfor en udedag der er kalenderen altid starter med mandag.