/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
søgning efter personer efter foto ?
Fra : Strandkro
Vist : 495 gange
25 point
Dato : 08-01-11 02:00

Kan man søge efter personer på internet - hvis man kun har en ansigtsfoto ?
(naturligvis hvis personen man søger efter har foto på en hjemmeside.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-11 06:54

nej det er der ikke pt

så var alle politiet problemmer næsten også løst

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-11 08:18

Spørg Interpool, FBI m.fl om de vil hjælpe dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-11 08:26

Du ser for meget TV

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-01-11 08:36

Man er tæt på.
http://www.business.dk/diverse/hvilken-beroemthed-ligner-du

Det kunne måske også bruges på Fjæsbog.

Jeg tror man skal være meeget forsigtig med at uploade et billede hvis det tilbydes idet man kunne komme til at træde folk over tæerne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-01-11 08:38

Citat
så var alle politiet problemmer næsten også løst

Politiet har faktisk fundet forbrydere på Fjæsbog når de har sammenholdt med viedeooptagelser.........de er så dummere end politiet tillader

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-01-11 09:09

Programmet Picasa har faktisk en sådan ansigtsgenkendelsesfunktion, men det virker kun på billeder du har lagt ind på din computer...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-01-11 10:23

Du sender billedet ind her:

http://www.ukendtebilleder.dk/