/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Titel På Filmen
Fra : IPM
Vist : 809 gange
150 point
Dato : 07-01-11 12:59

Hej
Er der en af Kandu brugerne som ved hvad titlen er på den film hvor Robert De Niro & Al Pacino befinder sig i en antik forretning den ene er ejer og den anden er enten medhjælper eller også bare god ven med ejeren.
Det meste af filmen foregår i den antikforretning.
IPM

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 07-01-11 13:23

En af flg ?

The Godfather Part II (1974)
Heat (1995)
Righteous Kill (2008).
Also the motion picture 'Heat' (an awesome movie).

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 13:40
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 07-01-11 19:01

Det er kun de film de har spillet sammen i som jeg skriver i starten.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 08-01-11 15:57

Hej Dahab
Jeg har set filmen 1 gang på Tv og dem du nævner er det ikke.
Jeg ved med sikkerhed at Al Pacino var med, Robert De Niro er jeg ikke100% sikker på.
Kan det hjælpe med at finde titlen på filmen.
IPM

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 10-01-11 10:42

Du kan se en liste over film med Al Pacino på http://www.imdb.com/search/title?role=nm0000199&title_type=feature - jeg kan ikke umiddelbart se hvilken film det er du taler om.

Kan du give flere oplysninger. Hvor foregår filmen? Er der andre skuespillere med? Hvor gammel er den? Hvad handler den om?

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 10-01-11 14:46

Hej jqb
Tak for linket,jeg har gennemset det og kan heller ikke finde det jeg søgte.
Kan det have været en Tv serie jeg har set .???
Det er en del år siden jeg så den så det med at huske detaljer fra film er ikke meget.Hvorfor jeg husker filmen var at Al Pacino spillede fantastisk.Jeg kan huske at han havde en rigtig gamme bil og at det for det meste var regnvejr nå man så ham til og fra bilen og ind i Antikforretningen

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 21-01-11 20:45

Håber der stadig er en blandt Kandu brugerne der kan hjælpe mig med at finde titlen på denne film

IPM

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 23-01-11 07:10

efter hvad jeg kan se har de ikke spillet sammen , udover de film som tidligere er blevet nævnt

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-01-11 09:28

Den eneste jeg kan komme på og som minder om det, du skriver
er denne, men ikke med Niro/ Pacino
http://www.imdb.com/title/tt0107665/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-01-11 09:31
Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-01-11 10:13

Hej nomore
Det er heller ikke dem som du linker til

IPM

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-01-11 10:30

Hvornår så du den? år.
Jeg kan ikke mindes at have set AL, spille den person som du nævner
kan det have været en serie, eller en gæste optræden i et andet show?

Og når svaret kommer, siger man alligevel Nå, den...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-11 11:26

I denne film med Dustin Hofmann, står der at hans ven Dennis Franz har en antikforretning

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.fandango.com/dustinhoffman/filmography/p94585&ei=CgA8TeXMMdHrOYir-bsL&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=10&ved=0CHEQ7gEwCQ&prev=/search%3Fq%3DRobert%2BDe%2BNiro%2Bowns%2Ban%2Bantic%2Bstore%252Bmovie%26hl%3Dda%26sa%3DX%26biw%3D1579%26bih%3D683%26prmd%3Divnso

Googleoversat

Citat
Skuespillere: Dustin Hoffman , Dennis Franz , Sean Nelson

Synopsis: David Mamet 's play about three losers planning a robbery is brought to the screen in an admirably simple, straightforward manner. Synopsis: David Mamet 's spille om tre tabere planlægger et røveri, er bragt til skærmen i en beundringsværdigt enkel, ligefrem måde. Don ( Dennis Franz ) [B]is the owner of an "antique store[/B]" (read: junk shop) who discovers that the buffalo head nickel he recently sold to a coin collector was a lot more Read More Don ( Dennis Franz ) er ejer af en "antikvariat" (læs: junk shop), som opdager, at bøflen hovedet nikkel han for nylig solgt til en mønt samler var en meget mere Læs mere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-11 11:27

Filmtitlen kom vist ikke med, men det er måske

American Buffalo ???