/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
lån med rki?
Fra : riko
Vist : 300 gange
20 point
Dato : 12-05-03 22:25

er der nogle steder hvor man kan låne penge selv om man er i rki så man kan betale sig ud af rki og samle alt sin gæld et sted??

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 13-05-03 07:57

prøv www.finansnettet.dk -
lykke til

Kommentar
Fra : godtraad

Dato : 13-05-03 08:22

Der er mange firmaer, der byder sig til - vi har oplevet mange useriøse, men da vi kontaktede www.omegalaan.dk - ja, så gik det stærkt.
Ikke nok med at de lånte os penge - de lavede nye budgetter, som vores bank nu administrerer osv..
Vi har fået styr på økonomien - så - de varmeste anbefalinger til Omega Lån A/S.
Birgit

Kommentar
Fra : H.Wettendorff

Dato : 19-05-03 08:49

Jeg har læst flere steder at man skal kontake Omegalån.dk, men dem der ikke ejer noget, kan jo ikke, så det er kun en mulighed hvis du har dyr bil, eller hus.

Kommentar
Fra : mettesofie

Dato : 23-05-03 14:04

Hej ockendon

Hvordan kan www.finansnettet.dk hjælpe?
Knuza

Kommentar
Fra : riko

Dato : 26-05-03 17:37

jeg ejer ingen ting.. (hus,bil,o.s.v..)

Kommentar
Fra : Mugge47

Dato : 18-06-03 20:32

Hejsa riko

Har lige været inde på www.omegalaan, og jeg fatter ikke hvordan du har båret dig ad med at kunne låne, når du intet ejer......her skrives der udtrykkeligt således fra omegalån.........

Hvem kan låne?

Som udgangspunkt kan du få et lån, hvis du har hus, bil eller andet af værdi.

Så hvordan du har kringlet den ved jeg ikke

Mvh
Mugge47