/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
pop op
Fra : SWonder
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 12-05-03 21:41

er der ikke en der har et midel mod alle de pisse iriterende pop op´s

Accepteret svar
Fra : Thorendal

Modtaget 60 point
Dato : 12-05-03 21:49

Hej,
lav en søgning på Google på ["pop up killer" free] så kan du vælge blandt mange forskellige.

/Thorendal

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 12-05-03 23:04

HEJ HEJ JEG HAR FUNDET EN PÅ DAVNLOAD.CON OG DEN ER FAKTISK GOD MEN OK DU FÅR POINT ALIGEVEL... HA DET GODT OG GOD SOMMER FOR DET ER DET JO SNART!!!!

Godkendelse af svar
Fra : SWonder

Dato : 12-05-03 23:06

Tak for svaret Thorendal.

Kommentar
Fra : als

Dato : 13-05-03 08:51

Hej SWonder! Hvis jeg var dig ville jeg nu foretage en onlinescanning for spyware på Spywarefri.dk. Det er da godt nok du stopper disse popups med en popup-stopper, men har du aldrig tænkt over hvorfor du får disse popups???? Jeg får aldrig popups og jeg har ingen popup-stopper, men til gengæld en pc som er totalt fri for spyware (spionprogrammer med gode kikhuller til din pc). Jeg er 100% sikker på du har en masse spyware. Det kan du næsten slippe af med ved at bruge onlinescanneren mod spyware fra Spywarefri.dk. Bagefter installerer du Ad-aware eller Spybot (værktøjer som du også finder hos Spywarefri.dk) samt SpywareBlaster. Bare et råd, men du har mere glæde af en pc uden spy.

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 13-05-03 12:31

Mange tak for tippet men kan man ikke komme i problemer med at messenger bliver spæret

Kommentar
Fra : als

Dato : 13-05-03 12:53

Der er programmer der ikke virker når fjerner spywaren f.eks. KaZaa, men der er næsten altid alternativer der er lige så gode og som ikke har spyware. På den url jeg har givet dig ovenover findes f.eks. flere fildelingsprogrammer som er garanteret fri for spy. Messenger som du omtaler (chatprogrammet) virker fint også når du ikke har spyware på din puter. Jeg bruger selv messenger. Men der er en ander service fra Microsoft som også hedder messenger. Den hedder Messenger service, og der kan der smutte spyware og popups ind på din puter, men den messenger kan lukkes. Hvor er det også åndsvag af Microsoft at give den samme navn. Jeg vil sige det sådanne at alle de gode programmer virker, der er kun de lidt mere skumle som ikke virker.

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 13-05-03 13:01

Hvis man ikke kan bruge kazaa hvad kan man så bruge har du et godt råd??

Kommentar
Fra : als

Dato : 13-05-03 14:16

Her er der flere p2p uden spyware. Se lidt nede af siden
http://www.spywarefri.dk/software.htm