/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan uninstaller man IE Explore
Fra : dr_scooter
Vist : 682 gange
200 point
Dato : 12-05-03 20:31

Er der nogen der ved hvordan man uninstaller Explore i windows!!!

Mvh dr_scooter

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 12-05-03 20:31

I windows XP pro

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-05-03 20:37

hej !
explorer er en del af xp
er det for at fjerne den helt eller indstallere den igen du vil det for ??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-05-03 20:46

Kan du ikke fjerne den ved hjælp af "Tilføj/fjern programmer" i kontrolpanelet?
Det kan man da i Windows ME.
Det er bare en dårlig idè at gøre det, for dit styresystem bliver ustabilt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-03 21:37

Hej

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[ln];318378

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Hej
Her er to måder du kan gøre det på,første link viser hvordan du sætter
reg nøglen til IE fra 1 til 0 (denne har jeg ikke prøvet at afindstallere med
kun gen install)prøv så at genstarte,så bliver du promtet om du vil rydde op efter IE der trykker du ja.

Nede på på siden ligger der et script der hedder,Enable Reinstallation of Internet Explorer ,det trykker du på og trykker åben, når det er indstaleret så genstarter du
og så bliver du promtet om du vil rydde op efter IE,dette har jeg tilgængel prøvet
og det virker,men håber at du hved hvad du gør,fordi når du har fjernet IE skal du
jo have et alternativ til at komme på nettet,men hvis du undlader at genstarte
så kan du gå ind og dawnloade den sidste nye IE 6sp1 på det sprog du har lyst

http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

Men er det en genindstallation så genstart ikke og ryd op efter IE gå direkte ind
og dawnloade med samme efter du har indstalleret schriptet.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-03 21:41

script link to

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 13-05-03 16:02

Jeg er ude efter en anden Browser... men har ikke fundet den jeg vil have endnu!!!

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 13-05-03 16:06

Nogen der har nogle forslag!!! - en lille test er mere en velkommen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 13-05-03 16:06

hej !
start-programmer-angiv programadgang og startdarder (øverst)
kan du angive hvilken browser du vil bruge som stardard og email program
ide til browser:http://www.mozilla.org/start/

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-03 17:41

Her er et par stykker,men det er ikke nogle jeg har testet,de skulle være
ret efiktive,

http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp

http://www.opera.com

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-03 18:22

Foresten der er nogle kloge hoveder i min omgangs kreds der påstår at
netscabe browseren er ti gange bedre en IE,men det har vi altid Diskuteret
til vi blev blå i hovedet,de har selvfølig netscape,opera skulle være den
hurtigste en lille rap ting,men det er nok smag og behag,man vil nok
forsvare den man har i øjeblikket,næste uge når man har indstalleret en anden
browser så er det nok den der er den bedste, selvfølig.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933