/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Tasker af genbrug
Fra : 0alfen0
Vist : 2821 gange
100 point
Dato : 05-01-11 08:11

Hej... Jeg har hørt om ar man kan lave tasker af gamle aviser og tape, er der nogen her der kan hjælpe med hvordan man kan der???
På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-11 08:18

Jeg har hørt om cykelslanger og plastik

http://www.2webstore.dk/prinfo/design-tasker.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-11 08:20

Og her er nogle i papir--- de er godt nok flotte

http://www.famdue.com/html/____vejledning_til_flet_i_papi.html

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-01-11 09:44

Ingen grænser for fantasien.

Jeg besøgte engang en familie der havde lavet badeforhæng af forskellige indkøbsposer

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 05-01-11 09:53

På kreahulen.dk er der flere der laver tasker af div. slags papir, og der kan du også finde link til en vejledning.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 05-01-11 09:57
Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 05-01-11 09:58

Tapen bruges til at forstærke papiret med.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-11 10:05

Troldepigen.... var der noget galt med mit link

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-01-11 10:29

Hvad med at købe en billig lamineringsmaskine og så gå ud fra de laminerede avisstykker, eller andre motiver ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-11 10:45

LuffeA... jeg ville ikke selv bruge en taske hvor papiret var lamineret, det bliver alt for stift og kan ikke gi' sig... tror også det kan flække i frostvejr???

Men du er da fuld af go'e ideer

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 05-01-11 10:51

Jeg tror det vil blive for kraftigt at arbejde med hvis man laminerer det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-01-11 11:26

Citat
tror også det kan flække i frostvejr???

Og blive mørt i solskin...........

Men-men-men, remme og kanter i læder kan jo genbruges hvis avisforsiden med Brad Pitt skal udskiftes med en forside med Lars Løkke Rasmussen

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 05-01-11 12:33

Remmen kan laves af mange forskellige ting.
F.eks. kan man genbruge remme m.m. fra gamle tasker, men man kan også lave nye ud af
f.eks. cykelslanger.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-01-11 21:39

Så kan man jo laminere fletninger lavet i ca. A3 størrelse, så det bliver til en sækkederviet