/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Hvem ejer huset ?
Fra : Jkaas
Vist : 1924 gange
100 point
Dato : 05-01-11 07:26

Hej
Er der nogen der ved hvordan man kan finde ud af hvem der ejer et hus, Vedkommende der bor i huset er død så der kan der ikke hentes oplysninger.
Har prøvet vudering hos skat men der er ikke navn og adresse på ejer,
Håber der er nogen der kan hjælpe.

Venlig hilsen

JKaas

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-01-11 07:42

Kommunens Tekniske Forvirring måske ??

Kommentar
Fra : Jkaas

Dato : 05-01-11 07:45

Ja det har jeg også tænkt på, men jeg håbede på at det kunne slås op på internettet, men jeg ved ikke rigtigt om de må oplyse det, men jeg prøver Teknisk forvaltning når de åbner.
Foreølbig tak

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-01-11 07:51

Hvis du kan finde matrikelnummer på ejendommen, måske via vurderigssiden, vist på skat.dk

kan du smutte på tinglysningskontoret og se ejerforholdene.

du skal selv henvende dig, det koster ikke noget

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 05-01-11 08:13

Du kan skrive adressen i dette link, så får du oplyst alt om ejendommen inckl ejeren

https://www.ois.dk//

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-01-11 08:35

Citat
du oplyst alt om ejendommen inckl ejeren

Kun hvis ejeren selv ønsker det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-01-11 08:39

Citat
Kun hvis ejeren selv ønsker det.

flov

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-01-11 08:55

Jeg har flere gange brugt denne side: www.boligejer.dk
Der kan du finde de oplysninger du søger.

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-11 09:23

Der er STADIG noget der hedder privatlivets fred....

Du kan finde en masse på nettet - også navnet på hvem der ejer ejendommen - men adresseoplysninger osv. finder du IKKE.....

Desuden kan vedkommende jo have adressebeskyttelse - og så er der helt lukket med mindre det drejer sig om noget strafbart.....

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-01-11 10:06

superlink, nordsted1. det fungerer bare.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-01-11 16:48

Spørg hos naboen til huset!

Godkendelse af svar
Fra : Jkaas

Dato : 06-01-11 07:25

Tak for svaret Nordsted1.