/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
e-boks problemer
Fra : prio
Vist : 4305 gange
200 point
Dato : 02-01-11 20:39

Er der noget galt med e-boks?

I de sidste par uger har jeg ikke kunnet åbne brevene i min e-boks, der vises blot en grå side.
Jeg kan godt komme ind til selve e-boksen.

De af brevene, som er fra banken, kan jeg gå ind og læse på netbanken, så min computer kan godt vise brevene.

I øvrigt kan ingen af husets 2 computere åbne breve i e-boks.

Kender I noget til problemet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-11 20:41

Husk at markere nemid eller digital signatur

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-11 20:45

Bland ikke opsigelse og sygemelding sammen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-11 20:46

Ups forkert svar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-11 21:18

e-boks fungerer udmærket her, vi bruger nemid, ingen problemer.

Accepteret svar
Fra : olehenne

Modtaget 200 point
Dato : 03-01-11 07:50

Et skud i tågen: Prøv at gemme en kopi af brevet på computeren og derefter åbne den. Måske det så vi ser korrekt indhold. Jeg havde problemer ved udprint direkte fra e-boks. Så gemte jeg og nu var printudgaven i orden. Ved ikke hvorfor.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-01-11 17:36

Ja, jeg kender også til det problem - mit er blot lidt anderledes. Hvis jeg går direkte ind fra fx Google, så kommer jeg i min e-boks, men hvis jeg prøver at komme ind - når jeg får en mail fra e-boks eller andre om, at der er e-post til mig, så kommer jeg ind til, at jeg bruger min nøgle, hvorefter jeg får besked om "error".

Der er ikke den jeg ikke har skrevet til om problemt, som ikke er blevet løst, da lele henviser til hinanden, og efter seks uger opgave jeg!

Kommentar
Fra : prio

Dato : 03-01-11 20:08

Jeg gik ind under hjælp i e-boks, og der stod, at der var problemer p.t. med at åbne breve med Adobe Reader.

E-boks kom med 2 forslag:
Det ene var at åbne brevene lokalt på computeren, som olehenne jo også foreslår.
Det andet var at ændre indstillingerne for Adobe Reader.

Jeg valgte det sidste og kan nu åbne mine breve igen i e-boks.

Godkendelse af svar
Fra : prio

Dato : 03-01-11 20:09

Tak for svaret olehenne.

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 03-01-11 23:51

Selv tak! Blind høne kan også finde osv...