/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Under 25 år? Bil-forsikring?
Fra : Kyck
Vist : 1672 gange
100 point
Dato : 02-01-11 20:26

Hej folkens

Jeg står i den situation at jeg er nød til at købe en bil, da jeg har fået et arbejde hvor jeg skal bruge en bil.

Jeg vil helst have en relativt ny bil, da jeg føler mig mest sikker med dette.

Jeg vil max. gi 120.000 kr. og er åben overfor alle mærker og forsikring gennem bilforhandleren.

Hvor finder jeg den bedste forsikring til en billig penge?

Jeg er 23 år og bor i Århus C.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-11 20:32
Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 02-01-11 20:36

Har desværre ikke tid til at vente til slutningen af Marts og min kæreste skal også køre bilen og hun er også under 25.

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 02-01-11 20:38

Se dig om hos flere bilmærker.

Der er nogle stykker som tilbyder en komplet pakke med finansiering og ungdomsforsikring, til særdeles rimelige penge ved køb af ny bil i din ønskede prisklasse.

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 02-01-11 20:43

Ja - Jeg synes bare det er lidt en jungle, så ville høre om der var nogen, som havde nogle gode erfaringer.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-01-11 21:03

du kan få en mazda 2 med gratis forsikring det første år. men tilbuddet gælder vist kun i januar måned. ellers er der mange bilmærker der har en særdeles billig forsikring. det forudsætter bare, at du finansierer dit bilkøb gennem forhandleren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-11 21:04

Køb dig en Chevrolet Spark og få 3 års forsikring for 11.000kr om året:
http://www.chevrolet.dk/modeller/spark/
nu er jeg ikke sikker men jeg tror det er Mazda som tilbyder 1 års gratis forsikring hvis du køber en af deres biler lige nu
Det med at købe bil med forsikring er absolut den billigste mulighed for dig, en ny bilist i din alders klasse kan ellers kun få forsikringer som er næsten umulige at betale

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 02-01-11 21:59

Kig rundt, der er flere forhandlere af små biler, der har forsikringstilbud med fast lav pris uanset alder.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-01-11 04:16
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-01-11 16:34

http://billige-bilforsikringer.dk/billige-bilforsikringer-til-unge/

For dig under 25 år http://www.volkswagen.dk/vw/sites/2007/Volkswagen-Bilforsikring-med-ekstra-fordele/
Er du under 25 år, og har du købt en ny Volkswagen med højest 86 hk, kan vi tilbyde dig en fordelagtig pris på din nye bilforsikring. Det betyder store besparelser for dig, som er ung og førstegangskøber af en bil.

http://www.erabiler.dk/composite-453.htm

http://www.mitsubishi.dk/Faellessider/Bilforsikring.aspx

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-01-11 18:26

Nogle mærker er bare "syge" efter at sælge biler - også til unge mennesker under 25 år! Som andre skriver i tråden, så søg hos de forskellige bilmærker - og fin derígennem den billigste - når nu det alene er prisen du går efter - hus dog lige at kikk efter størelse på en selvrisiko. Der er jo ikke meget ved, at få en forsikring til 3000 kr. om året, med en selvrisiko på 12.000 kr.!
Hus også om forsikringen er med Friskade - eller glasskadedækning uden bonustab/selvrisiko!