/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor blev hun født og døbt?
Fra : 2601
Vist : 811 gange
400 point
Dato : 02-01-11 16:20

Jeg kan ikke finde Ellinor Wittrock født og døbt. Hun er født 17 februar 1920 i København ifølge FT 1921 for københavn.

Hendes Far var Carl Arthur Wittrock født 20 jan 1887 i Thuresesgade 12 st., Sankt Johannes sogn i København, Københavns amt og gift ca. 1916 i Bergen med en Norsk dame der skulle hede Gudrun. født 2 maj 1892 i Bergen.

Politiets registerblad oprettet 1/11-14 på Station 1 (Indre by). Carl Arthur Wittrock, Stillinger: Repræsentant Ægtefælle angivet.
Niels Hemmingens Gade 20, 5 sal
17 1/5 Frederiksberggade 12, 2.

Jeg har set alle Kirkesogne i København igennem uden at finde Ellinor Wittrock.

Nogle der kender til hende???

Godt Nytår og tak for hjælpen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-01-11 16:27

Da det er så nyt, kan jeg ikke finde det på nettet, men havde hun hunde kennel?
"
Frøknerne Ellinor Wittrock og Olga Aagård drev denne kennel med opdræt af flere forskellige terrierracer, heriblandt også den skotske terrier.
"
Fundet her:
http://www.scottishterrier.dk/side2.html

Så kan det jo være Aagård familien kan hjælpe...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-01-11 18:23

Hvis det nu er hende, havde hun kennelen "Rødegård".
Jeg ved ikke hvor den ligger, men det gør Jane Juel Hansen

Hende her:
jajuha@mail.tele.dk

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 02-01-11 22:33

Til svendgiversen.

Tak for din hjælp. Jeg har nu sendt en Email til Jane Juel Hansen. Så må vi se hvad hun ved.

Med venlig hilsen og Godt Nytår.

Accepteret svar
Fra : jyttemor

Modtaget 400 point
Dato : 09-01-11 13:22

Hejsa.. Kiggede lige på dette... Er det denne du søger. Skt. Johannes kirke 1920-1938 opslag 6 nederst nr. 24. der finder jeg en Ellinor Wittrock..
Hilsen Jytte

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 09-01-11 16:18

Tak for svaret jyttemor.

Det var da sørens. Jeg ar set under drenge og der var der jo ingen uden at lægge mærke til at der var piger i samme tidsrum nedenunder.

Det er mærkelig at der ikke er nogle faddere men de er måske i Vor Frue Kirkebog.

MEN du skal have mange tak for hjælpen