/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Sorte streger på lys skindtaske
Fra : toyota34
Vist : 995 gange
100 point
Dato : 02-01-11 08:41

Jeg her en helt ny skindtaske i lyst skind hvorpå der er kommet sorte streger.
Har I nogen råd til hvordan jeg kan fjerne de sorte streger?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-01-11 09:07

Det kommer da sandelig an på HVAD de sorte streger er kommet af.....

Men du kan da farve den sort, så ses det ikke....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-01-11 09:33

hvis det er blyantstreger, så prøv med et blødt viskelæder.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-01-11 09:35

hvilken slags skind. Jeg tænker ikke på dyrearten, men hvordan skindet er beredt.
Det kan være alt fra ruskind til lakert læder.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-11 10:09

http://handyman.dk/goderaad/goderaad_raad.asp?id=411

og så dette

Rens læderstolen
Pisk en æggehvide stiv og gnid læderet ind i det. Lad det sidde i ca. 15 minutter og gnid efter med en tør klud. Æggehviden plejer og renser

herfra http://users.cybercity.dk/~buu1693/tips/rengoring.html

Prøv på et ikke synligt sted først

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 24-02-11 13:16

Materialet er kalveskind med en blank overflade.
Jeg ved ikke hvad stregerne er kommet af, de var desværre på tasken da jeg fik den