/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
den blå avis ...
Fra : hovsada
Vist : 605 gange
50 point
Dato : 01-01-11 13:43

jeg kan ikke finde købe-annoncer på dba ?

det kan da ikke vær rigtigt ! hjælp mig lige :-/

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-01-11 13:49

Hvilken varegruppe?

hawaii7

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 01-01-11 13:50

skal finde køber til en boxmadras

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 01-01-11 13:55

hov nu fandt jeg det

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-01-11 13:56
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-01-11 13:58

Så sker der jo ikke noget ved at jeg gave dig et forkert link....

Vh Ben

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-01-11 14:46

Citat
hov nu fandt jeg det

ja hov nu blev der mulighed for endnu et par annulerede spørgmål...

Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 57
- Annullerede 46
- Slettede 2
Ialt 107

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-01-11 14:56

webm
Smiler

Det ser ud til at det nogen gange - at mennsket først begynder at tænke selv, efter de har formuleret spørgsmålet...

Men er det ikke ofte sådan, det er først når vi for formuleret - problemet at vi finder vejen til løsninger....

vh Ben

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-01-11 16:27

Citat
Det ser ud til at det nogen gange - at mennsket først begynder at tænke selv, efter de har formuleret spørgsmålet...

Måske derfor han hedder "hovsada"....?

Annuller spørgsmålet
Fra : hovsada

Dato : 01-01-11 16:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål