/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
tv-signal
Fra : w-coast
Vist : 690 gange
49 point
Dato : 31-12-10 15:16

andre der har problemer med tv signalet på dr 1 og tv2 gennem boxer???har problem med at billederne flimrer helt vildt eller går helt væk..

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-12-10 15:54

Ved ikke om der er en sammenhæng,da vi har Canal Digital.Men i formiddags havde vi problemer med tv2 sendingen:Store "huller" i lyden,men billedet fejlede ikke noget.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 18:42

Det er boxer der driller, har i den nyeste version?

Kommentar
Fra : w-coast

Dato : 31-12-10 19:42

uha,jeg ved ikk hvilken version vi har...hvor ser man det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 20:31

hvor længe har i haft boxer ?

Kommentar
Fra : w-coast

Dato : 31-12-10 20:34

i ca 8måneder,men den er først begyndt på det for nyligt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 22:47

Jeg hælder til fejl på boxen.

Accepteret svar
Fra : gwh

Modtaget 49 point
Dato : 01-01-11 03:22

Hej Jeg har bare en alm. købe DVB-T 2 box og jeg har også haft lidt med at billedet "fryser " i dag, det har jeg nogen gange, men heldigvis med lange mellemrum, jeg tror at det er vejret der kan påvirke signalet engang imellem.
mvh. gwh

Godkendelse af svar
Fra : w-coast

Dato : 01-01-11 11:53

Tak for svaret gwh.