/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kopiering eller export af adressebog?
Fra : DAF_direktoer
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 31-12-10 09:52

Hvordan kopierer eller eksporterer jeg alle adresser i min MS Outlook adressebog, således at jeg kan sende een e-mail til alle for at oplyse om ændret e-mail adresse?

På forhånd tak for et hurtigt svar.

Claus

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 31-12-10 10:04

Lav en ny mail - Klik på Til - Marker den første adresse i kartoteket ved at klikke på den og rum ned til den sidste adressse i kartoteket - Hold Shift nede på tastaturet og klik på den sidste adresse - Nu er alle adresser markeret - klik på Til - klik på Ok - Niu er samtlige adresser valgt til at modtage din mail.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-12-10 16:37

Hold da op, er det 2 spørgsmål i et? Kan du uddybe dit spørgsmål lidt?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-12-10 16:39

MIt indlæg drejer sig om kopiering af alle adresser ind i til feltet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-12-10 16:41

Ja, men hvad vil bruger. Vil han flytte sin adressebog til en ny outlook for at skrive en mail til dem alle, eller vil han som din løsning kan, bare sende en mail til alle med info om en ny mail adresse?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-12-10 17:02

Se det er sikkert en af livets mysterier.

Godkendelse af svar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 01-01-11 16:57

Hej Fijala. Tak for svaret - det kan helt klart bruges.

Mvh

Claus