/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
downloade musik
Fra : nullerbullerpige
Vist : 985 gange
300 point
Dato : 30-12-10 22:58

Hej!

Kender i nogle hjemmesider/programmer hvor man kan downloade musik?

Kommentar
Fra : papaqify

Dato : 30-12-10 23:03

Hvis du mener lovligt.. itunes. Har også hørt om at du kan "leje" musik på dit bibliotek. Men ulovligt.. et par stykker

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 30-12-10 23:53

Ja alt det du vil og det er gratis og lovligt

http://bibzoom.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 30-12-10 23:54

marc, jeg er desværre ikke tilmeldt...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-10 23:55

Det kan du på alle sider hvor der sælges musik, hvis du har TDC eller YouSee til dit internet så kan du hente musik gratis og lovlig. + de mange muligheder for ulovlig download

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 07:25

you tube

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 07:26

spotify

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 07:29
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 07:30
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 07:31
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 07:33
Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 01-01-11 20:08

Du kan låne musikken på biblioteket - http://bibzoom.shop2download.com/

Youtube har en masse af "gratis" musik - http://www.youtube.com/

Online Radio - Free Internet Radio Stations- Masser af musik her!
http://music.aol.com/radioguide/bb

http://www.last.fm/ - (opret dig som bruger)

http://listen.grooveshark.com/#/ (opret dig som bruger og lave din egen afspilningsliste/favoritter)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-01-11 10:47
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-01-11 10:50
Kommentar
Fra : janek.nilsson

Dato : 07-01-11 14:21

ja eller så er der torrentz.com hvis du er en crimerider :)

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 07-01-11 14:58

Det er så spørgsmålet om alle de andre links/sider ikke er lige så kriminelle som alle torrent-sider?????
Hvorfor skal Google, Youtube, facebook m.m. gå fri???????

Kommentar
Fra : janek.nilsson

Dato : 07-01-11 20:41

jaa det har jeg også tænkt på hvordan musikere bliver krediteret når deres "shit" bliver lagt op på youtube

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 08-01-11 10:26

Om det er film eller musik-industrien er de så ikke lidt dobbelt moralsk i forhold til de omtalte hjemmesider. På den ene side får de en masse gratis reklame for deres produkter og på den anden side, hvis de har lavet et kvalitet produkt (film/musik) så skal folk nok sku´ nok købe dem/det?
Bare se hvad f.eks filmen "Avatar" har omsat for..... Fra d. 25-01-2010 har filmen indtjent 1288 millioner dollars og hertil kommer omsætningen for dvd salget/3D/blu-ray m.m.... Så mon ikke filmen runder 10 milliarder danske kroner inden ret længe?

Men det er en historie som aldrig slutter....... Især når Danmark som en af de eneste lande har spæret for adgang til sine bruger til f.eks hjemmesiden "thepiratebay" Hvorfor????? Så skulle der også spærres for adgangen til Google, Youtube, facebook m.m
Der gik 5.min og lidt opsætning på enes computer og herefter kunne man igen komme ind på hjemmesiden.... Demokrati og fri bevægedigehel på internettet i Dk.... Hahahahahah
Men det er en debat/kamp der aldrig slutter så længe internette er til?

Mcbobo

Ps... Jeg var også selv inde og se "Avatar" i biografen og har købt filmen på dvd. Såååå filmselskabet har fået deres par kroner af mig......