/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Gratis månekalender 2011
Fra : bentjuul
Vist : 2700 gange
300 point
Dato : 30-12-10 12:06

Vil du have en gratis månekalender 2011 til din computer eller en månekalender i pdf format til udskrivning med alle månens faser ???

Så kan månekalenderen hentes her http://www.tycho.dk/article/view/6213/1/118/ nederst på siden, og her kan hentes supplerende oplysninger til månekalenderen http://www.tycho.dk/article/view/6214/1/118/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-12-10 12:20

Det er da vist mere et tip end et spørgsmål, men tak for det.

Det jeg mangler mere er en rigtig gratis kalender,
siste år fik jeg en 3-4 stykker, både fra renovation, blindesamfund, etc.
men i år ikke en eneste...

Kan det være rigtigt at man kan få en måne kalender gratis, men ikke en rigtig kalender?

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 310 point
Dato : 30-12-10 12:20

Fint link

Bruger selv Tycho meget, men syntes de er sløjet af på den med nyheder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-10 12:42

Citat
Kan det være rigtigt at man kan få en måne kalender gratis, men ikke en rigtig kalender?

ALLE ejendomsmæglere og banker har så mange at de forærer dem væk

Det samme gælder et hav af håndværksfirmaer .....

Mon ikke det bare er posten der har svigtet.... Vi har modtaget de første 8-10 stykker.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-10 13:06

Du holder traditioen og kommer med måne kalenderen til nytår
Godt nytår til dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-10 13:13

Hej bentjuul

Jeg har ikke kalenderen liggende på min computer, men går ofte ind på hjemmesiden, som du linker til.

Jeg var "heldig" at opleve få minutter af måneformørkelsen den 21. dec. 2010

Månen var rød/orange, men så kom en sky i vejen og månen gik ned.

Jeg håber, du har haft en god jul og ønsker dig et godt nytår

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-10 13:20

Citat
og månen gik ned

Vil det sige at planeterne nu er ude af bane

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-10 13:25

Refi du har fået for mange sne bajere, gå nu ind og få den tiltrængte middagslur

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-10 13:44

Det er mange år siden jeg stoppede med det.....

Altså middagsluren

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-12-10 13:58
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-12-10 14:28

Tak for spændende link-

svendgiversen, du finder da blot kalendere på nettet, eks. http://kalendersiden.dk/
så kan du udskrive, klippe og klistre og lave lige den størrelse på kalender, du synes

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-12-10 14:48

ans > også rigtig godt nytåer til dig og din familie. Jeg så desværre ikke formørkelsen i december, men bemærk at der er en igen 4. januar 2011.

Tak for de mange kommentarer og godt nytår til jer alle

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-12-10 00:37

"Same procedure as last year miss sophie? Same procedure as every year bentjuul"
Eller.. næsten da, vi plejer da at kunne sige tak med 5 velfortjente stjerner.

Nå skidt pyt, du får dem her istedet * * * * *

Godt nytår og pas nu på jer selv.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-12-10 12:02

Til dig Bent...og 1000 tak for kalender.

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-11 11:30

Tak for svaret troldenesdhb og godt nytår