/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia C5 - hjælp til opsætning
Fra : kanduvildu
Vist : 1415 gange
67 point
Dato : 29-12-10 09:23

Håber der er nogen som kender denne telefon godt... eller ved hvor man kan finde oplysninger på nettet.

Jeg har fået en ny C5 nokia. Det irreterer mig at den går i sort skærm når den ikke benyttes.
Har sat den på dato pauseskærm, så den burde vise datoen konstant på skærmen.
Hvordan får jeg den til det?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 43 point
Dato : 29-12-10 09:29

Jeg kender desværre ikke din tlf. men der er en manual her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Du skal bare lige finde Nokia og C5 og indtaste - søgeord -

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-10 09:31

Jeg har lige skrevet - dato - i søgefeltet, men det er nemmere at du selv gør det sammen, da der bliver vist med pile på billedet af din tlf hvordan du skal gøre

Kommentar
Fra : kanduvildu

Dato : 30-12-10 09:54

tak for svar - men det var ikke lige det jeg kunne bruge

Godkendelse af svar
Fra : kanduvildu

Dato : 30-12-10 09:55

jeg lukker den og finder på noget andet