/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Status?
Fra : betterwisser
Vist : 1478 gange
500 point
Dato : 28-12-10 20:12

Hvem har leveret varen i 2010, hvem var tovholderen i debatterne, hvem havde budskaberne, og ikke mindst hvem var primus motor for den største grinner, han/hund fortjener udnævelsen som.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-12-10 20:21

Forslag

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-12-10 20:36

Du er nok uovervindelig Knudsen

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-12-10 20:38

Der er poing i horisonten, fordi du fitter for mig Knudsen

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-10 00:13

Hvis det drejer sig om hvem der har givet årsag til det største og bredeste grin i 2010, så stemmer jeg på Bent Ballegaard Knudsen på Bottrupvej i Løsning. Ingen kommer blot på sokkehøjde af fjolset.
Må man fremhæve følgende:
1. Den mest mangelfulde betjening af vores modersmål (herunder skabelsen af helt nye ord
2. Selvpromoveringen som forfatter, godsejer, jagtarrangør, riffelinstruktør og familiebåndet ham og ORJ imellem
3. Den mest blændende grimasse i mands minde (minder mere om en snerren)
4. De mange politianmeldelser (mod medlemmer af panelet) som alle endte hvor de hørte hjemme
5. Det enorme efterforskingsarbejde for at afsløre identiteten hos deltagerne på Kandusiden
. . . . og meget, meget mere.

Manden bør placeres som årets største idiot.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-12-10 00:56

BW udnævn du blot Tomben, som den største !!!!!

Han fortjener det virkelig !!!!!!!

Det sørgelige for dig er blot at Øjenvidnet, H.H., provsten og de andre bliver blot så misunderlige,så misunderlige..............

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-12-10 09:08

Hej betterwisser.

Kun én person kan udfylde hele rækken af kreterier du har opsat, nemlig - The One and Only Mr.
Bendt Ballegård Knudsen også kaldet BajutBendt, Ballehof, Balledoof, VomBendt o.a. - men lad os skynde os at komme videre, inden humøret får for stort et knæk !!

Tonganeseren har ligeledes helt rigtigt fremhævet nogle af succes-forfatterens fortrin - en ubetalelig "personlighed" denne bb1 !!

Næste punkt på dagsordenen, please !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Gladsaxe-senderen

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-12-10 09:18

Lille dumme Balledoof !!

Hvor bliver dit svar af m.h.t. mødested og tidspunkt ?? Men det er det sædvanlige fra din side: Du lover og overdriver alting, på godt dansk er du fuld af løgn og har altid været det !! Vorherre bevares for en tøsedreng, som farer frem med bål og brand og trusler om anmeldelser, uden at fuldføre nogetsomhelst - en ynkelig skvatpisser !!

Øjenvidnet4
Med fødderne i Vejle Fjord (Brrrrrrr for helvede hvor koldt)

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-12-10 09:48

Titlen som den største medieklovn på Kandu må absolut tilfalde bb1.
Nøøøj, hvor har jeg moret mig over hans skriblerier og pamfletter.
Foruden Tonga's beskrivelse af verdens største fjols, må osse nævnes , at Kanussen har svært ved at huske hvor han selv bor til fornavn.

2. præmien må absolut tilfalde Knudsens jagtkammerat - nemlig, amatørfotografen fra jagtformidlingen. I ved, ham fotografen med 200000000000 dårlige fotos af samme situation.

Og som øjenvidnet skriver; Lad os hurtigt gå over til næste punkt på dagsordenen.

HH.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-10 10:20

Ja selv når BW vil hjælpe med et lille skema, for at give et bidrag til rådyrsygen, sakset fra DJ, vil Knudeessen heller ikke være med. atter igen over tumben kalder sig jæger og medlem af DJ.

Godt for DLS, at han blev marcheret ud af salen, med lommerne fulde af deres medaljer, som nu pryder toppen af hans store julesylte.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-10 10:43

Jeg tilspørger dig!

Bent Ballehaard Knudsen, alias kandu, vil du modtage disse mine hårdt optjente POING´s, som ham der har bibragt os, de største opgaver og et eminent teamwork i 2010.

Dette glorværdige arbejde vil forsætte, det byder sig naturligt for os, at forsvare: jagten - jagtloven - omgangsformen - sandfærdigheden - hundeloven - fredningsbestemmelser - færselsloven - dyreværnsloven - hegnsskytteloven - forfatterforeningen - medaljeloven - Bajutternes frie anvendelighed - nu dansk ordbog - den danske afdl af MI 5 sporløse adresser - og hvad du ellers har fittet med - og ikke mindst humorens bevarelse.

Mvh
Bw

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-12-10 11:24

HØRT HØRT.!!!!!!
Medaljen med tilhørende POING må overrækkes til Bajutfitten, alias NisseBent med den røde tud

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-10 11:29

Skidegod ide. Kigger man på Bajuttens POINGTAVLE, ses der ikke bevægelser siden 2007.

BajutBent har sørget for underholdningen her på siden - og det skal han have tak for.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-12-10 11:50

Den POINGTAVLE ligner hans hjerneaktivitet - nul bevægelse

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-10 12:51

Group4 Falck var ude og sætte alarmer op hos Knudsen. Det eneste sted de kunne anvende modellen, som reagere på bevægelser, var i Knudsens soveværelse.

Da Knudsen har vandseng, for at udnytte det varme vand han har i hovedet. Knaldede de et skilt på døren, ( da Bajutten har været kongelige medhjælper pudser, er det inn med værelsesbetoninger, som f.eks:, det blå værelse, det orale værelse, vagtelrummet o.s.v.) På knudsens sovekammerdør står der: "Det Døde Hav" , hans tandglas fik også en lille hilsen med på vejen med prædikatet: "Yellow River". Køkkenet hedder " Fools Walk In "

Mvh
BW

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-12-10 14:57

Jeg vil være så large at vælge at I alle, Jagttosserne, skal dele årets pris!

Det er altid en fornøjelse at se Jer falde over hinandens ben for at nedgøre hinanden, og sende en ordentlig sviner!

Intet emne er for småt, til at få Jeres pis i kog, og mange tak for det!

Vi er mange der læser med på sidelinien og 'nyder' Jeres fine indlæg, der er en evig kilde til megen morskab - Så fortsæt endelig i det nyt år, da Kandu.dk, ville være et fattigt sted uden Jeres indsigtsfulde og belærende indlæg!

Og endelig syntes jeg også, at Flash77 burde have sit navn graveret på årets 'Jagttossepris', for hans sobre og indsigtsfulde kommentarer til den ædle sport at gå på jagt!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-12-10 14:58

Kære venner !!

Nu må I sgu' snart holde inde med skydningen - nu har jeg brækket mig 3 gange af grin - jeg kan ikke mere - åhh nej, gud ved hvad det hele skal "ende med" ??

Øjenvidnet4
Over stok og sten i Ballerup

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-10 15:37

Knudsen, hvad med at udkomme i 2011, altså ikke at du skal vralte ind og ud af lågen hele tiden, men at skrive en ny bog.
Jeg vil gerne hjælpe dig, med et hint og en titel ( Det Fuldvommede Menneske ) Har I ikke sådan lidt til sammen, dig og så ham det lidt højgearede cykelvnisker, som heller ikke er for Leth

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-10 15:56

Citat
sidelinien

Gratister og nasserøve

Også

til jer

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-10 16:24

Hvorfor halter mange katte rundt med mærker, efter Bent´s røde indfittet hat ned af ryggen, den gør nas med alle de "lånte "medaljer på. Det sker heldigvis kun i kattenes " kærlige tid ".

Jow ser I, det er når Tju Bang Bent sover middags søvn og halvt i søvne, tror at konen giver ham et velfortjent møjfald, måske missens værn bør kigge forbi

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-10 16:28

Kære dogvillestar

Det var squ smukt af dig, og man kan ikke undgå at blive rørt over de smukke ord.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-10 17:27

Men bortset fra det, så har Multi-X Teamet ydet en fantastisk indsats til højnelsen af dansk kultur og tilsvarennde humor. Provsten, Øjenvidnet, Betterwisser, Heidi-Ho, TheRealDeal og Sandhedsvidnet har alle leveret smukke og velskrevne præstationer, og vores ven Stuenberg har beriget mediet med altid præcise psykoanalyser.

Et smukt team - som set med den opadgående sol som baggrund, leder tanken hen på en gruppe tapre og uselviske desperadoer - kæmpende for de udstødte og forfulgte.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-12-10 19:14

Citat
Kære dogvillestar

Det var squ smukt af dig, og man kan ikke undgå at blive rørt over de smukke ord.

Mvh.
Tonganeseren [Meget Glad]

Jeg takker for roserne, og glæder mig over at mine fattige ord kan røre et jægerhjerte -

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-10 21:37

Jeg labber også Dogvillestars udtagelser til mig, ja jeg er på grænsen til, at føle mig lige rørt som en gang scrambled eggs af skabeæg .
Vi er virkelige sarte følsomme væsner os rigtige jægere, der kan være undtagelser, man kan møde en af disse her små på sin vej, de såkaldte invasive arter. men dem får vi styr på

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-10 22:04

Knudsen, i morgen ved daggry får du dine velfortjente 500 julepoings. Hvis der ikke gøres indsigelser, eller en såkaldt MEGA tumbe melder sig på valen.

Med venligkandu hilsen
Multi-X
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-10 22:48

Hej BW
Fy Faen hvor frosten river herovre. Lige nu 13 grader af de kolde. Så vidt jeg kan se, har I det endnu koldere, men hvad gør det? Hvor et varmt hjerte banker, er ingen kolde i røven - som man siger på Grønland.

Det er et uselvisk og smukt træk af dig at forære Balledoof 500 POING., og han vil naturligvis takke dig godt og grundigt. Det kunne lige mangle!!! Hvad ville han være uden dig??? En bundskraber

Med venlig kandu hilsen
Multi-X
Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : bb1

Modtaget 250 point
Dato : 29-12-10 23:21

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 07:33

Tak for svaret bb1.
Jow det er rigtigt. Igen banker dit forfatterskrab rent igennem, dine klare, venlige, uddybene, til tider måske lidt lange indlæg, men pyt i pande med det.

Ingen modkandidat er at se horoisonten rundt, nåt man ligget på ryggen i en skydetønde.
Jeg håber at du vil bibeholde stilen, hvoror skulle den fraviges med altid, at gå ind med, for tidlige tacklinger bagfra, og aldrig glem dette nummer 1448 for dit videre anmelderskab.

Du er Bottrups svar på en Samer, som nægter alt til: skel - jagtlov - jagtmetoder en stolt herre, som kun har sine egne regler, sammen med sine rener. Måske har du mødt ham da du var fra Kandu, ligesom dig er der mange som gerne vil tale med ham ,

Du kan være bumbe sikker på, at det ikke var for at indfitte mig for en jagttur, men jeg ville nu så gerne, hvis du fik et afbud måske ??

Yderligere lægger jeg præmier oveni, ganske gratis som følger her:

http://www.krak.dk/ http://www.degulesider.dk/ http://www.akademisk-
antikvariat.dk/katalog/105.htm http://www.g.dk/bog/title_9788711265000

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1020&bih=531&q=karnovs+lovsamling+online&rlz=1R2SUNC_daDK365&aq=5&aqi=g10&aql=&oq=karno&gs_rfai=&fp=674eace0925348d8
Endnu engang

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-12-10 10:52

Det må jeg sige - en flot gestus fra Betterwisser til bb1.

bb1, nu kan du sætte 500 dejlige POING lige direkte ind i POINGBANKEN.
Så blev der atter glæde i det Ballegaard'ske hjem.

Oveni købet fulgte der en Bonuspræmie med - i form af div. links.
Her lod jeg mærke til, at et af linkene havde en reklame for en LADYSHAVER - at købe sådan en, kræver et stort skridt....æhæm... hvis jeg må være så fri at udtrykke mig på denme måde.
Jeg læste forøvrigt i SE & HØR - eller var det i Billedbladet.?? Nå lige meget, men der stod i overskriftform, at 9 ud af 10 Bajutter barberer sit skridt -og ben - ikke at forglemme, med en PHIlLIPS LADYSHAVER.

Men endnu engang - TILLYKKE med POINGENE.!!!

Du og familien ønskes et rigtigt godt nytår.!!

HH.
Der nu har indkøbt champagnen til....DEN STORE AFTEN.!
En BARON FUENTE. Den smager skide godt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-12-10 18:04

Jaeeeee! Godt Nytår - Balledoof. Husk nu at rigtige mænd klipper halvdelen af lunterne af på de store bumber.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 19:06

Gør noget Knudsen, alle de mails under cower, jeg har modtaget med at jeg er en fitterøv, så kan du da i det mindste godt sige tak ik

fra BW, du kan se Trailers efter indlægget

http://www.brenderup.dk/?gclid=CI37gb3LlKYCFRQu3godWXmUpA

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-12-10 19:20

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 19:30

Knudsen, du er et skuffejern, det siger din kone også

mvh
BW