/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Flytte mms fra inboks til galleriet??
Fra : johnnyBP
Vist : 549 gange
75 point
Dato : 28-12-10 19:44

Jeg har modtaget nogle familiebilleder som MMS, og ville flytte dem over i galleriet for senere overførsel til min PC. Min mobil er en Nokia 6220C. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan det skal gøres - den eneste mulighed jeg får tilbudt er at flytte dem til et andet directory under inboks kaldet "mine mapper" - og derfra kan jeg flytte dem tilbage til inboks. Jeg har også forsøgt med Nokia OVI suite, hvor jeg normalt kan flytte alle SMS'er over på pc'en, men OVI suite kan ikke se de modtagne MMS'er - kun SMS'erne, og funktionen hjælp i OVI suite kender ikke begrebet MMS.
Når jeg med et USB kabel browser moiltelefonen kan jeg se alle mulige og umulige mapper undtagen dem for meddellelser (inbox /udbox og "mine mapper"). Det må da kunne lade sig gøre at hente modtagne billeder ud af den telefon - Er der nogen der ved hvordan?
Det rette svar får de point jeg har nu - og dem der optjenes undervejs.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 28-12-10 19:55

du kan sende dem med bluetooth,hvis du har en stationer pc ,kan du købe en bluetooth dongel for ca50 kr,,eller kan du flytte dem til et hukommelsekort og bruge kortlæse i din pc.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-10 20:05

Måske er Nokia helt forskellig fra SonyEricsson, men på min SE kan jeg klikke på Menu og vælge at flytte filen til memory stick

Kommentar
Fra : johnnyBP

Dato : 29-12-10 09:18

Hej alle
Jeg fandt selv en løsning: Åbn MMS, vælg objekter, save objekt -
Der var ingen af besvarelserne der bare var tæt på, så beklager venner ingen point i denne omgang.

Annuller spørgsmålet
Fra : johnnyBP

Dato : 29-12-10 09:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Desuden fandt jeg selv en løsning