/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista opdate
Fra : loberg
Vist : 504 gange
500 point
Dato : 28-12-10 17:39

Når instalere den seneste Windows opdate til Vista får jeg problemer m min touchapd . Den virker ikke . Jeg har døjet med at lydkort ikke virker men fandt ud af at det er et problem for mange . Har hendtet driver til lydkort og er ok. Men hvad gør man nar det går ud over touchapd . Hvis man instalere pc tilbage som den dag man fik den er den ok , men så når vigtige opdate fra windows kommer er det galt igen !!!!!!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-12-10 18:04

Så henter du driveren til touch paden og installere den.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-12-10 18:44

Eller du kan vælge at skjule den opdatering der driller. Hvis ellers ikke den indeholder bnoget du har brug for.
For at skjule en opdatering skal du - Se hvilke opdateringer der installeres - Find den opdatering der driller, højreklik den og vælg - Skjul.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-12-10 10:05

Så har jeg lige haft glæde af samme opdateringer...

Jeg havde problemer med den ene opdatering som den sprang over hvor jeg skulle en tur i komandprompt.

> = ENTER tast

Start >
CMD >
net stop wuauserv >
net start wuauserv >
Exit >

Herefter kunne jeg insatllerere den sidste opdatering. Herefter virkede min touchpad ikke.

Men da opdateringerne var færdige, fortalte PC at der var fundet et pegeredskab, herefter gik den i gang med at finde driver, det tog lidt tid men nu virker det igen.

Så måske manger du en af to ting enten at lade den færdigøre instalation eller at lade den søge hardware ændringer i enhedshåndteringen.

Enhedshåndteringen findes ved at højreklikke på denne computer og vælge egenskaber, her skulle enhedshåndteringen så komme til venstre på listen.

Vh Ben

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 29-12-10 13:17

hvor på pc kan man fined hvad det er driveren til touch paden hedder , så man får den rigtige ?

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 500 point
Dato : 29-12-10 13:35

Jeg lod min HP Pavilion DV9000 selv søge driver.

i Enhedshåndteringen - kigger du i Menulinjen efter punktet "Handlinger" når du klikker der vælger du "Søg efter hardwareændringer ".

Hvis den ikke kan finde den rigtige driver på din PC kan du lade den søge på netten når boksen kommer op og spørger, hvor den skal søge driver.

Alternativt kan du på PC fabrikantens hjemme side søge under support for din PC model.

vh Ben

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-12-10 13:45

Fortæl os hvad din computer hedder så skal vi nok finde den til dig.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 29-12-10 19:48

Tak for svaret Benjamin.Hansen.