/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
selskabsleg med sang..
Fra : Angelica
Vist : 10453 gange
200 point
Dato : 28-12-10 15:40

Jeg søger en sang til en selskabsleg jeg engang var med til da jeg var lille men husker kun hva man skulle men ikk sangen..

Der er lavet en pose med sang i plus noget til sangen..
For hvert vers der blev synget skulle man tag noget fra posen..
Først var det tænder der var lavet af pap man skulle tage indunder overlæben
2 skulle man tag ører på der var lavet ud af paptallarkner
3 skulle man tage øjne på som var små platisk shot glas
4 skulle man tage posen på som en hat..
5 alle skulle stå på stolene..

så husker jeg ikk mere men husker bestemt at folk grinede og hygget sig.. Håber nogen kan hjælpe..

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 28-12-10 15:54
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-12-10 15:57
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-12-10 16:19

Jeg tror jeg selv ville vælge melodien - Skorstensfejeren gik en tur

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 28-12-10 16:49

Tak der var ihvertfald lidt at gå efter.. Jeg mente heller ikk sangen var det samme igen og igen men som du siger kan man jo bare selv vælge en sang der passer til når man er klædt ud..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-12-10 16:53

Når man ser linkene igennem, er der flere forskellige melodier den kan synges på, og i det ene link er der nævt en sang til et vers en anden til andet vers osv

Jeg har selv sunget den sang... dvs sunget og sunger er nok så meget sagt, for det første var det ikke nemt med de papirtænder i munden, og for det andet så skreg vi af grin

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 28-12-10 17:14

Det er derfor jeg vil bruge sangen nytårs aften for at få gang i lattermusklerne..

Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 28-12-10 19:47

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 29-12-10 20:03
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-10 20:08

Den er da også go'.... nu vil jeg lægge denne tråd i foretrukne, så kan jeg altid finde den igen.

Igår ledte jeg i mine gamle sange, men kunne desværre ikke finde den du efterlyste, tror jeg havde travlt med at tage billeder dengang, men nu har jeg den da igen