/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bosch co tester
Fra : karsten4
Vist : 1746 gange
45 point
Dato : 28-12-10 08:33

jeg har en bosch kuliltetester ETT 008 som jeg ikke kan få til at virke, jeg har kørt med den tidligere, jeg har så skiftet målespiral uden hæld, der er åbenbart noget andet som ikke rigtig fungerer hilsen Karsten

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-12-10 08:56

Moderne katalysatorbiler er så lave i CO at du nok ikke kan nåle det.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 28-12-10 16:45

Hvis der er noget om snakken.
Citat
Moderne katalysatorbiler er så lave i CO at du nok ikke kan nåle det.

Så prøv at komme og mål udstødningen på min disel hakker, så finder du et max på skalagen

Kommentar
Fra : karsten4

Dato : 28-12-10 17:10

hej transor jeg har bla. arbejdet med en gammel golf capreolet karburatormodel, der måtte jeg i byen for at få tjekket den, den kan ellers godt give udslag, hilsen Karsten

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 28-12-10 18:02

Sådan en skal vel kalibreres når man piller i den ? Det kræver nok et besøg af en servicetekniker, da de nu en gang har det fornødne udstyr og kendskab til, hvordan indstillingerne skal være.

Kommentar
Fra : karsten4

Dato : 30-12-10 11:28

hen cortina01, og tak for svaret, grunden til at jeg skrev, det var at der er noget galt med apparatet, det behøver jeg ikke at få en serviceteknikker til at fortælle. Det jeg søger det er nogen som kender til de indvendige vitale dele og evt diagram, bare jeg havde et diagram over dyret så har jeg expertisen inden for rækkevidde. hilsen Karsten

Kommentar
Fra : janek.nilsson

Dato : 07-01-11 12:27

hej karsten ved ikke om det her link er til nogen hjælp det er dog på tysk

http://www.automotive-tradition.de/en/wissen/bedienungsanleitungen.htm

Kommentar
Fra : karsten4

Dato : 08-01-11 13:43

hej jannek jeg har set den, side, men jeg mangler et diagram, jeg må prøve at kontakte dem. hilsen Karsten