/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bilens værdi
Fra : miss_viking2000
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 28-12-10 04:57

hvor finder jeg bedst ud af, hvad min bil er værd og hvad jeg kan sætte den til salg for. Nogen gode steder på sjælland, gerne vest, hvor man kan bytte sin bil til en mindre, min en audi 100, 2.3, 1991, skal have en mindre da jeg er syg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-12-10 06:06

Prøv at udfylde felterne i dette link

http://www.bilbasen.dk/

Så skulle der fremkomme en ca pris

Du kan også selv søge på brugte biler, og se om din model er i mellem, bl.a i www.dba.dk

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-12-10 07:26

Selv bilforhandlerne bruger Bilbasen, som Nordsted foreslår.
Du kan dog også tage rundt til et par forhandlere og få tilbud på bilen. Få så et skriftligt tilbud fra den, som giver den bedste pris.

Endelig kan du få vejledende priser på Autocom.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-12-10 07:34

Pifo

Det har været vist i tv, at bilforhandlerne også bruger bilbasen, som du jo også selv skriver.... de gider dårligt nok lette bagdelen for at se om bilen kan være mere værd

Der er en side mere-- nu kan jeg bare ikke huske navnet på den--- men det er den samme ejer som bilbasen - og samme prisudregning

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-12-10 07:56

@Nordsted: Jeg har ikke set udsendelsen, men jeg husker da jeg selv solgte bil, da kørte jeg rundt til flere forhandlere. Sjovt nok så slog de danske forhandlere bilen op på bilbasen, mens de "udenlandske" gav mig en pris efter at have set prisen efter i sømmene. Så det er altså ikke alle, der bruger www.bilbasen.dk
Jeg endte med at sælge min bil på www.bilbasen.dk, men jeg kunne faktisk have fået 2000 kr mere hos en anden forhandler. Sådan er der så meget

Måske tænker du på www.bilpriser.dk ???

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-10 07:58

Her er i øvrigt en mængde links til forskellige bilbaser:

http://www.abcsiden.dk/bil_mc/

Godkendelse af svar
Fra : miss_viking2000

Dato : 28-12-10 13:24

Tak for svaret pifo. gode sider du henvendte til