/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pakke gaver
Fra : svendgiversen
Vist : 1149 gange
55 point
Dato : 27-12-10 11:21

Vi skal købe små (ca 20 kroners) gaver til hele to pakke spil, både Jul og Nytår...

Hvem har nogle idéer til hvad vi kan få for så små beløb?
Og hvor vi kan købe dem??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-10 11:28

Tiger, Søstrene grene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-10 12:04

Sådan en pakkeleg havde vi igår Udover nogle gaver der var købt i Søstrene Greene, var der også ting købt i alm. supermarkeder... peanuts, julenisser (de er nok pakket væk nu), halspastiller, tape, kleenex osv... det skal vel bare være nogle små sjove gaver - pakket fantasifuldt ind -

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 27-12-10 12:19

Gå ned i den lokale ti kroners-butik (Tiger, Flodhesten, Xtra og hvad de nu hedder) og køb lidt godter til børnene og bagekrydderier eller god te til de voksne. Te og krydderier koster typisk 10-15 kr. for rigtig store poser, som enhver kan få brug for i det nye år i løbet af året

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 27-12-10 12:22

Yes ...
+
Netto, Aldi, Brugsen, Føtex, SuperBest, Kvickly, REMA1000, ISO, und so wider ...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-12-10 13:03

Når jeg skal til pakkeleg finder jeg på noget totalt hjernelamt, f.eks. købte jeg engang en stikdåse.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-12-10 13:10

Foreløbig tak,
vi har ikke Søstrene her i Sønderborg, jeg vil undersøge om vi har Tiger m.fl.?

Og ja, jeg husker en kløpind, der et år var den mest efterspurgte, som jeg vandt til sidst.

Herefter er det mere gave idéer end forretninger vi søger...

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 55 point
Dato : 27-12-10 13:45

1 lille glas sennep
1 lille glas marmelade
1 pose med skumfiduser

små pakker med pynt til nytårsbordet ( stjerner, og andet krymmel)
1 stearinlys (bloklys)
1 pakke servietter
1 pose med balloner
en underskål til bloklyset

små flasker med underberg eller lign. som kan deles i flere pakker.

1 pakke med yatsy blokke
1 pakke med et raflebæger
1 blyant og et viskelæder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-10 15:16

Lidt ved siden af... meen, til dit tidligere spørgsmål om, hvem der har fået mest sne, er der nu målt over det meste af landet

http://www.bt.dk/danmark/top-ti-her-er-sneen-faldet-i-danmark

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-12-10 15:38

Tak Nordsted, så var det ikke helt forkert det var en fra Sydsjælland der vandt,
når vi nu tilsyneladende ikke har nogen Bornholmere?

Og vi har en Tiger forretning her i Sønderborg, som vi besøger i morgen...

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 27-12-10 15:56

En rød pølse i sølvpapir
En prutte-pude
En guldfisk i et syltetøjs glas

En cykelpumpe
En nedstryger
En pakke klips

En 10 krone
En 20 krone

2 frimærker
Et gammelt Ander And blad
En pakke spaghetti

En dåse SPAM
3 æg
4 kartofler

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-12-10 16:17

Tak for svaret smuller54.