/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
billig drypbakke opvaskemaskine, hvor?
Fra : snaptil
Vist : 13148 gange
100 point
Dato : 27-12-10 10:37

Hejsa
Hvor finder jeg en billig drypbakke til en opvaskemaskine? syntes 199 for et stykke plastik, som det Elgiganten tilbyder er lidt i overkanten.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-12-10 10:40

Den kan du forme tel af en rest pvc gulvbelægning . Sådan lavede vi den selv for 30 år siden, da de ikke kunne købes færdige.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-12-10 10:43

Det er ikke så dyrt om det kan risikere at blive hvis der sker en vandskade.
Det er da dumme penge at spare.
Det er prisen på dem....desværre.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-12-10 11:01

piaskov, ingen har sagt den ikke skal investeres i???? Derfor jeg jo spørger efter nogle gode priser. Er simpelthen forundret over at Harald nyborg, eller lignende, ikke sælger dem. Jeg gætter på at produktionsprisen er på 10 kr. Jeg stod med den i hånden og tænkte 200?

transor, det lyder specielt, og svært. Hmm håber på at kunne købe den færdiglavet. Men har tænkt at den ikke kunne være svær at forme/klippe ud, af et kar eller lignende.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-12-10 11:06

http://www.der.dk/hvidevarer/vaskemaskine-frontbetjent/electrolux-droppskydd-60cm.aspx
DER 155kr.
hmm tror det kan gøres bedre. Bor i Århus.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-12-10 11:18

nå den bliver ikke solgt alene, den fra DER

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-12-10 12:12

@snaptil.
Du skal lige huske på hvis du køber den ver nettet skal der lægges fragt oven i prisen.
Men ja...jeg gir' dig det er mærkeligt at onkel Harald ikke forhandler dem. De sælger da maskinerne.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 27-12-10 12:16

Hej snaptil
Jeg undersøgte det, da jeg skulle have en ny opvaskemaskine for et år siden - og nej. De kan ikke fås billigt - sært nok. Det er endda dyrere i hvidvarekæderne end i Elgiganten, hvor den plastik jo ellers er dyr nok ... hvis plastikken evt. er for lang, kan I jo prøve at skære det lidt til med en hobbykniv

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-12-10 12:19

nå men så er jeg den bedste til at søge (-:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10128550

49 kr. i IKEA

Accepteret svar
Fra : sfl17

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-10 15:17

De har nok ikke haft den før og størrelsen virker lidt mindre, men rigtig godt bud, du selv kom med der, snaptil!

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 27-12-10 15:18

Tak for svaret sfl17.

Pakkens mål og vægt
Pakker:: 1
Artikelnummer: 10128550
Bredde: 61 cm
Højde: 0 cm
Længde: 70 cm
Vægt: 0.3 kg
Antal: 1

så den er stor nok (-: