/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
wldlog.dll
Fra : kivi
Vist : 789 gange
50 point
Dato : 26-12-10 11:30

er der en som kan fortælle mig hvor jeg kan hente wldlog.dll uden alle de ting som man skal igennem for at hente den

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-12-10 11:50
Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 60 point
Dato : 26-12-10 11:52
Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-10 11:53

Citat
© Microsoft Corporation. All rights reserved.
Related Information:
Distribution of the cracked software versions of wldlog.dll is illegal and against the copyright laws. Using a crack, wldlog.dll serial numbers, wldlog.dll registration codes, Windows Live Desktop Logging key generators is illegal. Please support Windows Live Desktop Logging by purchasing the full version of the software.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 27-12-10 17:21

er der ikke nogen som kender et godt program til at fikse dll problemer dem som jeg har prøvet er ikke noget vær jeg prøver at installere messenger men når jeg vil starte efter at have installeret så mangler der nogle dll filer ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-10 17:45

Hvilke ????

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 28-12-10 08:44

bl a.uxcore.dll.wldlog.dll det er dem som jeg er stødt på lige nu,jeg kan finde dem men når jeg vil hente dem begynder bøvlet

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 03-01-11 07:40

Tak for svaret nomore.det hjalp ikke