/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gåde : Glemmer folk de har spurgt ?
Fra : Jø_rn
Vist : 666 gange
20 point
Dato : 26-12-10 07:35

Hvad kan årsagen mon være til, at spørgsmål, som syntes at være besvaret 100% tilfredsstillende, alligevel ikke bliver afsluttet og lukket, samt at de flinke hjælpere, nemlig swam eller piaskov i dette håndbold spørgsmål :

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=152305

ikke får deres velfortjente points ???

Eller lignende spørgsmål, hvor en hel masse kommer med forslag til madretter, bøger eller hvad den nu end kan være - i lange baner ...
Spørgeren er, tilsyneladende ligeglad i bege ender, med at få svar ...

A. Glemmer folk de har spurgt, om det de nu spørger om
B: Er de rejst på Jule- Sommer- Påske - Ferier, for det foregår året rundt
C: Er folk små drillenisser
D. Find selv på en Sole--klar forklaring ...

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 20 point
Dato : 26-12-10 09:21

De er såmænd bare bedøvende ligeglade.
Sikkert en dobbelt profil der ikke tør bruge sit eget (nick-navn), fordi de er bange for at blive
kaldt uvidende.
Den sidste måneds tid, har der været rigtig mange profiler igang herinde,
som indmeldte sig for mange år siden, og pludselig de dukker op med
en enkelt kommentar, for så at forsvinde igen og måske vende tilbage igen,
når der dukker et emne op der lige passer til dem.
Mystisk?

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 26-12-10 09:35

Tror du?
Ja, det kan da godt være ...
Jeg er da lige glad med at blive kaldt uvidende ...
(Men ikke at blive sjoflet til, naturligvis - Hvem er det?)

Men f.eks det sportsspørgsmål, kunne jeg da godt tænke mig at høre svaret på ...
For der er jeg uvidende - Ser ikke håndbold, eller sport på tv i stor stil ...

Så er det "Tak i lige måde" som ham speakeren siger?

Eller er det "Rend og Hop, publikum"

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-12-10 10:42

Citat
(Men ikke at blive sjoflet til, naturligvis - Hvem er det?)

Kan ikke huske det, men hvis du læser indlæg der går 1-2 mdr tilbage, finder du masser
(sikkert overdrevet, men mere end 10 brugere)
af gamle profiler, der kun har været brugt en enkel eller 2 gange gennem 1-8 år,
hvorfor de dukker op, kan man jo kun gætte på.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 26-12-10 11:28

Nu er jeg ikke så meget inde i hvem der er hvem af gamle profiler for 8 år siden eller mindre ...
Ud over at jeg har "mistanke" om nogle, der minder i "stilen" af et par, som er blevet "blacklistet" af Kandu.dk på det seneste - Til stor opstandelse for nogle brugere her på Kandu.dk ...

Men det er jo heller ikke spørgsmålet, for jeg er nærmest ligeglad med hvem der er hvem + hvem der er en kopi af hvem, eller en mutation af en anden ...

Dog, som du selv skiver, ret besynderligt at gamle profiler, sådan pludseligt dukker op igen - af glemslens mørke ...

Derfor kunne man jo godt lukke sit spørgsmål af ...

Uanset hvilket navn/profil det nu er ...

Hermed en opfordring så ...

Hjælper sikker 0+en shit ...

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 26-12-10 11:48

Nåh, nu kan der vist ikke kåges mere suppe på dette "spørgsmål" - lukker af nu ...

Godkendelse af svar
Fra : Jø_rn

Dato : 26-12-10 11:50

Tak-- for svaret nomore !

Du har nok helt ret ...

"De er såmænd bare bedøvende ligeglade"

Det er jo også en menneskeret ...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-12-10 12:19

Jeg holder nu heller ikke STATESTIK over brugere.
men som du selv er inde på, var det i tiden med mange udsmidninger herinde.

Og i den forbindelse dukker der altid en vis bruger op herinde, for så ikke at komme herind sådan lige med et samme, ihvertilfælde ikke med samme brugernavn.
Om det er en tilfældighed, ved jeg ikke.

Og bortset fra det, behøves der jo ikke være sammenhæng med noget som helst.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 26-12-10 13:33

Citat
Og bortset fra det, behøves der jo ikke være sammenhæng med noget som helst.

Nej, Nej. Nej ...
Og det var heller ikke derfor jeg spurgte om disse spørgsmål, som ikke bliver afsluttet,
da det er noget som altid har fundet sted - ikke "kun" de sidste 2-3 måneder, men altid. (Ja, nu har jeg ikke været her "altid") ...