/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Experia X10 mini
Fra : freddiemercury
Vist : 533 gange
300 point
Dato : 25-12-10 10:22

hejsa
vi har lige fået en Sony Experia X 10 Mini, og skal have den sync. med outlook 2007
så alle kontakter m.m. der er på telefonen og i outlook bliver sync.
jeg savner et program der kan gøre dette, på Sony's hjemmeside er deres eget sync.program
men vil hellere bruge telefonen sammen med outlook
håber på et svar jeg kan bruge

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-12-10 10:43

Jeg kender ikke lige sonys program.
Alle de andre telefonfabrikantprogrammer, jeg kender kan synkronisere med outlook, enten direkte eller ved at man fra outlook overfører til telefonens programdata, og så via synk til selve telefonen. Ved samsungs gamle program kunne det ske automatisk, men tog sin tid.

Jeg tror du bare skal installere Sonys program, og så bede det syncronisere med outlook.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 26-12-10 07:49

virker ikke

men kan sync med gmail MEN kun fra pc til telefonen
hvordan kan jeg ændre dette til også at sync fra telefon til pc
altså begge veje ?

Annuller spørgsmålet
Fra : freddiemercury

Dato : 02-01-11 07:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål