/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
krig
Fra : janik
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 23-12-10 22:56

Hvorfor tror folk stadig på vi er krig i Afganstan på grund af religion er da en
tro fra os om magt.. Og tro da ikke at vi ville hele vores magt for at slå
dem...
Det lyder måske for meget for den almene dansker men vi har nu
atomvåben.. i nato...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-12-10 23:39

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 24-12-10 00:06

Øhhhh. Kan man få den på dansk???

Kommentar
Fra : slander

Dato : 24-12-10 00:36

kom igen når du har sovet den ud..

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 24-12-10 09:43

Ja,, hvad er det, helt præcist, du gerne vil spørge om ?

Jørn

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 24-12-10 19:34

svaret på dit spørgsmål er

½kg hvedemel.
150 gram sukker.
100 gram rosiner.
1 æg.

jeg elsker demokrati men hader politik.
krig bør kun være den absolute sidste udvej.

Cimbombom.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 24-12-10 19:51
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-12-10 00:30

Atomvåben er ikke løsningen på alle problemer. Det er f.eks svært at nedkæmpe en guerillahær med dem. Men læs lidt op på tingene så vil du måske opdage at det ikke er så simpelt

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 25-12-10 03:52

Atombomber, Brintbomber, Neutronbomber ...

Starter man på det, så får man sikkert nogle i hovedet selv ...

Fra Talibans venner i Pakistan, Iran, Iraq og hvor de ellers bor ...

Lad de danske tropper hellere komme ud i en fart ...

Før der dør endnu flere danske soldater ...

For den krig kan ikke vindes militært ...

Kun gennem forhandling + humanistisk arbejde = genopbygning af skoler,
lægehjælp, politihjælp o.s.v

Englænderne kunne ikke vinde krigene i Afghanistan ...
Russerne kunne ikke vinde krigen i Afghanistan ....

O. S. V ....

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 25-12-10 16:40
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-10 09:10

Øeh... jeg har da aldrig opfattet vort engagement i hverken Iraq eller Afganistan som en religionskrig.

At vi totalt tåbeligt blander os militært i disse staters interne anliggender skyldes alene en løgnagtig statsminister og hans lige så usympatiske amerikanske 'ven'.
</MOLOKYLE>