/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokie E52 - telefonsvarer
Fra : 2100
Vist : 965 gange
50 point
Dato : 23-12-10 16:50

Har en Nokie E52. Hvordan indtaler jeg en besked og derefter sætter telesvarer til.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 23-12-10 16:56

Det kommer helt an på, hvilket selskab du er tilmeldt.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 23-12-10 16:58

Dit TDC-abonnement har en indbygget telefonsvarer (Mobilsvar), som kan tage imod besked, når du ikke besvarer et opkald. Denne startguide viser dig, hvordan du viderestiller ubesvarede opkald til telefonsvareren og hører de indtalte beskeder

Tryk på Menu-tasten.
Find Ktrl.panel, og tryk på Navigationstasten.
Find Telefon, og tryk på Navigationstasten.
Find Tlf.svarer, og tryk på Navigationstasten.

2 Indtast nummeret til telefonsvareren (Mobilsvar)

Hvis der allerede er indtastet et nummer:
Tryk på Valg.
Find Skift nummer, og tryk på Navigationstasten.
Hvis der ikke er indtastet et nummer:
Find Telefonsvarer, og tryk på Navigationstasten.
Indtast dit Mobilsvar-nummer.
Nummeret findes både i det velkomstmateriale, du har modtaget fra TDC, og på din regning. Du kan også få det ved at kontakte TDC kundeservice på tlf. 80808020.
Tryk på Navigationstasten for at gemme nummeret.

3 Afslut

Tryk på Rør på for at afslutte og vende tilbage til standbypositionen

Det er nok nemmest at du selv bruger linket http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/ indtaster din mobilmodel og følger anvisningen - der er et billede af din tlf hvor man kan se hvordan du skal gøre

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-12-10 16:59

Det er Telenord

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 23-12-10 17:00

Du kan trykke og holde tasten 1 nede, så ringer du op til telefonsvareren.
Har du ikke indtastet nummeret på telefonsvareren, vil telefonen bede om nummeret første gang.
Sørg derfor for, at du kender telefonsvarernummeret.
Det kan du få oplyst via telefonselskabets support og det står sikkert også på dine abonnementspapirer.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-10 17:00

Du kan sikkert godt bruge manualen hos tdc alligevel

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-12-10 17:02

Jeg kender ikke nr. på telefonsvarer

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 23-12-10 17:05

Så kan du ikke få svareren til at virke!!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-12-10 02:42

så må du ringe til telenor og bede om at få nummeret til din telefonsvare

? hvis folk ringer til dig på din telefon er der så en computersvare på? får du så en besked ? dette nummer kan godt være dit nummer du skal bruge

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-12-10 11:58
Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 25-12-10 11:15

Tak for svaret Nordsted1.