/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dansk manual til Yamaha
Fra : boyjsen
Vist : 297 gange
50 point
Dato : 21-12-10 18:47

Hej med jer. Skulle der hos en af alle jer, være en der har en dansk brugermanual til Yamaha ysp 600 anlæg. jeg har købt et brugt anlæg, har fået det til at spille, men der er mange ting jeg ikke kan læse mig til( engelsk) da det ikke er min stærke side, vil jeg derfor prøver af denne vej, om nogen ligger inde med en dansk manual. evnt en kopi, vil gerne betale mig fra det! Kan ikke finde noget på nettet, evnt. Skriv gerne et telefonnummer eller mail!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-12-10 11:27

Citat
dansk brugermanual til Yamaha ysp 600

Næe, men har en på svensk!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-11 18:17

Nå, det er åbentbart ikke noget der haster

Kommentar
Fra : boyjsen

Dato : 16-01-11 08:48

Hej til Klaudi.
jeg havde ikke glemt dig, og tak for dit svar. har fået en svensk manual. jeg har været syg, og andre
private problemer. Tak, og undskyld den lange svartid. med venlig hilsen og godt nytår.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-11 09:24

ok, så har du klaret den, god bedring og godt nytår