/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Navn på spil?
Fra : smutter50
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 21-12-10 15:55

Hej allesammen.

Ville hører om der var nogle der kunne hjælpe mig med navnet på et laser skydespil. spillet skal nok være 10 år gammel, og går i alt sin enkelthed ud på at rende rundt og skyde andre. Man er en person (menneske) og har så en laserpistol/gevær og render rundt i en bane med mange pangfarver. Spillet har jeg nok i tidernes morgen fået gennem diskette.

Evt. link?

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-10 16:05

Der findes nok omkring 500 af den slags spil.... hvor man "render rundt" og skyder.....

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 21-12-10 16:17

Ja, jeg ved godt selv beskrivelsen af spillet ikke er helt optimal, men det der ligesom kendertegner det, var at man var menneske og skød med en laserpistol/gevær og selve banerne var meget farverige.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-10 16:19

Det kan måske være Halo

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 21-12-10 19:04

nej det er ikke HALO, vi snakker et 10 år gammel spil der var rimelig fremtidsagtigt dengang, og meget farverigt i selve banerne...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-10 19:17

Du må komme med lidt mere om hvad der foregik i det spil......

Var det "rumspil" - soldater - forbrydere - biler - raketter - gader - bygninger osv.....

2D - 3D

Det er jo umuligt at opremse flere hundrede spil......

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 21-12-10 22:42

Det sku vel ikke være Hired Team ? det er det farverige jeg tænkte på

Kommentar
Fra : famgaard

Dato : 22-12-10 16:17

Quake 3?
UNREAL TURNAMENT (instant gib)

selvom disse spil nok ikke ville kunne være på en diskette...

der er jo lavet en milliard Mods til forskellige spil.. kunne nemt ha været doom1 mod eller lign..

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 22-12-10 17:06

Det er ingen af de "kendte" skyde platformspil...

Da der er ca 10 år siden jeg spillede det, står det ikke helt klar i min hukommelse..

Men det mider om en form for counter strike, men i en meget rumagtig og farverig udgave.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 22-12-10 22:36

er det nogen af de her , troede ikke at Hired Team var særlig kendt
http://www.gamespot.com/pc/action/hiredteam/images/0/1/?om_act=convert&om_clk=gsimage&tag=thumb%3B1

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 22-12-10 22:45

Desværre heller ikke :/...

Men det ligner virkelig Hired Team, bare endnu mere farverige baner i pangfarver...